Jump to content

modden, me pc flipt

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen ik heb laats een mod geinstalleert enz en hij deed het hij stond in het spel en ik kon erin rijden enz. het was de (getunde peugot 206) nou wil ik laats dus ook een leuke motor installeren (welke weet ik niet meer) maar hij werd vervangen deze motor

dus ik ging naar de plaats waar die normaal srandaart staat en toen ik er bijna was liep ie vast hetzelfde gebeurde met een soort hotrod die ik gedownlauod had toen heb ik hem geuninstalleert en daarna weer ge instaleert en toen deed hij het weer gewoon terwijl de mods er allemaal niet instonden

weet iemand de oorzaak???

greetzzz lorenzo gta

Geplaatst:
hey mensen ik heb laats een mod geinstalleert enz en hij deed het hij stond in het spel en ik kon erin rijden enz. het was de (getunde peugot 206) nou wil ik laats dus ook een leuke motor installeren (welke weet ik niet meer) maar hij werd vervangen deze motor

dus ik ging naar de plaats waar die normaal srandaart staat en toen ik er bijna was liep ie vast hetzelfde gebeurde met een soort hotrod die ik gedownlauod had toen heb ik hem geuninstalleert en daarna weer ge instaleert en toen deed hij het weer gewoon terwijl de mods er allemaal niet instonden

weet iemand de oorzaak???

greetzzz lorenzo gta

Ik heb wel eens wat meerdere mensen gezien met deze problemen, ik heb net even voor je gezocht in die topics maar daar was er geen oplossing.

Eerst even die foutmelding, misschien kun je daar wat uitgebreider over zijn. Loopt bijvoorbeeld alleen het spel vast, en het geluid niet. Lopen én het geluid én het spel tegelijk vast. (Als dat geluid abrupt stopt hoor je een vaag geluid.) Crasht hij terug naar je bureaublad of blijft hij in San Andreas staan. En tot slot, krijg je nog een foutmelding. Dat kan dan van alles zijn, de fout: 'wel, of niet verzenden' bijvoorbeeld.

Dan een ander punt. Je hebt 2 verschillende versies voor San Andreas, namelijk; V1 en V2. Met V2 kun je niet modden. Installeer je wel een voertuig/andere mod op een V2 dan knalt hij eruit bij het laden van de savegame. Bij jou knalt hij er niet uit bij het laden van de savegame, maar als je te dichtbij komt. Of dat iets met je versie heeft te maken betwijfel ik, maar installeer deze patch eens en probeer daarna nog eens.

En tot slot, zijn je PC specs goed genoeg met de minimale systeemeisen van GTA San Andreas?

Geplaatst:

me spel loopt vast en blijft op hetzelfde beeld zegmaar me muziek gaat wel verder en als ik dan control alt delete doe zie ik heel soms een beeld van processen enz. ik heb wel de goede dingen allemaal ervoor goede spelgeheugen en al die dingen dat is allemaal goed

het is een beetje moeilijk uit te leggen

Geplaatst:

hallo

ik heb vandaag die gti ding gedownload en geinstaleerd maar bij et laden loopt die vast.

hebbe meerdere van jullie dit probleem?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...