murderboy Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik wil graag dat er een renault clio in komt.Dat is een schatige wagen .En een renault megane. En een renault laguna En een renault 27(die nieuwe F1 wagen van renault) En je merkte het ondertussen wel. IK BEN FAN VAN RENAULT jij bent geen jongen dat staat vast, renault clio ongelofelijk meidenwagen, doe mij maar aston martin ferrari en lambo's Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Hierboven@:Nou je kan gerust naar een '' Pay End Spray '' rijden in SA , Alleen is het jammer dat IV minder '' Pay end Spray's '' erin krijgt.Ik zou het wel leuk vinden die Gta voertuigen en dat behoort ook tot de game-lijn van Gta. Maar als je kijkt naar de echte wereld , daar rijden alleen maar echte auto's en als GTA IV een realistische game willen op zetten vindt ik zelf dat ze er dan ook wel echte auto's erin moeten doen . Ja maar gta is niet de echte wereld. In de echte wereld bestaan de merken uit gta niet, en andersom. De gameplay word realistisch(er) in gta 4, maar realistisch hoeft niet te betekenen dat alles is zoals in de echte wereld in de zin van auto's enz. Het wordt een realistische game, alleen in een fictieve/alternatieve versie van New York met auto's afgeleid uit het echt. In ieder geval, wat iedereen ook wil, er zitten weer fictieve auto's in, en sommige komen ook uit vorige gta's. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Maar alsnog , Mensen gaan toch altijd weer aan het (Car)modden geslagen . Dan kan je vanzelf wel verwachten dat er wel realistische auto's tussen komen , (Onderanderen renaulth) . Reageren
pilot Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Maar alsnog , Mensen gaan toch altijd weer aan het (Car)modden geslagen . Dan kan je vanzelf wel verwachten dat er wel realistische auto's tussen komen , (Onderanderen renaulth) . Bedoel je met realistische auto's de naam of hoe ze eruit zien? Want je kan wel realistische auto's hebben maar de naam hoeft niet te zijn zoals hij in het echt is. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik zou kiezen dan voor allebij '' pilot '' . Ik vindt dat ze dan er ook een echte naam bij moeten doen en niet zoals bij Gta Sa . Bijv een '' Stratum '' en die vervangen ze met een mazda 626 , Nou dan vindt ik het zeer onrealistisch gedaan hoe ze dat er zo hebben in gedaan d.m.v mods . Gelukkig kon je dat geval veranderen in je handleiding maar zal dit ook zo bij GTA IV zijn. Reageren
Naudin Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Hierboven@:Nou je kan gerust naar een '' Pay End Spray '' rijden in SA , Alleen is het jammer dat IV minder '' Pay end Spray's '' erin krijgt. Volgens mij komen er helemaal geen in geloof ik Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Zal kunnen , Ik had dat niet uit volle zekerheid gesproken . Ik zal het nog wel even na-kijken of ik het goed had. Reageren
Naudin Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Zal kunnen , Ik had dat niet uit volle zekerheid gesproken . Ik zal het nog wel even na-kijken of ik het goed had. ja ik weet het ook niet zeker Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Hierboven@:Deze post is een beetje spam-achtig , Je kon dit ook naar mij via pb / pm sturen! Ik zal het ook wel leuk vinden om de bloempot uit Sanandreas terug te zien! , Al is het onrealistisch ... Het was leuk bedoeld en bij mij komt het ook leuk over dus vandaar . Reageren
pilot Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Hierboven@:Deze post is een beetje spam-achtig , Je kon dit ook naar mij via pb / pm sturen! Rustig, hij bedoelde het vast niet zo. Ontopic: Ik vind dat de auto's meer op de omgeving moeten reageren bijvoorbeeld: Als je iemand aanrijdt en als hj tegen je raam vliegt dat hij er dan doorheen vliegt. Recht je auto in en dan sla je hem er weer uit. Reageren
jesse25 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Het is idd (voorheen al gezegd) bewezen dat er geen vliegtuigen in komen. Maar waarom doen ze er geen city-hoppers in om heel snel van de ene kant van de stad naar de andere kant te komen. Maar dan wel op zo'n manier dat je zelf niet vliegt maar een piloot vliegt. ik zeg het nog eens..waarom zou je met het vliegtuig naar de andere kant van dezelfde stad gaan? of je nou zelf vliegt of niet. En zover bekend is er maar 1 vliegveld (bevestigd) in gta 4. om snel op de plek van besteming te komen kan je in gta 4 de taxi nemen, veel logischer. En dan kan je de rit zelf mee maken, uit het raam kijken vanuit de auto zelf, of de taxi chauffeur dubbel betalen om hem sneller te laten rijden, of tripskippen zodat je meteen met de taxi aankomt op bestemming. vliegtuig daarvoor nemen is niet echt handig/realistisch Ik snap je punt ^^ maar ben ik het er niet mee eens als jij zegt: das niet realistisch ... je wilt niet weten hoeveel city-hoppers er in New York rondvliegen mensen die met een vliegtuig van het ene naar het andere vliegveld in new york gaan? niet helicopter hè, want die kan je wel in gta 4 besturen ik zou het niet weten, jij wel? En alsnog, niko is een arme (illegale) immigrant, dus het blijft onrealistisch.. Hahaha ok ok ok je hebt me Nee hij heeft je niet.. gta zal gta niet zijn alss je op de eind van de rit niet binnen bent.. Carl johnsen had het ook niet echt breed maar toch liep tie na een tijdje te shoppen in Didier Sachs Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Het is idd (voorheen al gezegd) bewezen dat er geen vliegtuigen in komen. Maar waarom doen ze er geen city-hoppers in om heel snel van de ene kant van de stad naar de andere kant te komen. Maar dan wel op zo'n manier dat je zelf niet vliegt maar een piloot vliegt. ik zeg het nog eens..waarom zou je met het vliegtuig naar de andere kant van dezelfde stad gaan? of je nou zelf vliegt of niet. En zover bekend is er maar 1 vliegveld (bevestigd) in gta 4. om snel op de plek van besteming te komen kan je in gta 4 de taxi nemen, veel logischer. En dan kan je de rit zelf mee maken, uit het raam kijken vanuit de auto zelf, of de taxi chauffeur dubbel betalen om hem sneller te laten rijden, of tripskippen zodat je meteen met de taxi aankomt op bestemming. vliegtuig daarvoor nemen is niet echt handig/realistisch Ik snap je punt ^^ maar ben ik het er niet mee eens als jij zegt: das niet realistisch ... je wilt niet weten hoeveel city-hoppers er in New York rondvliegen mensen die met een vliegtuig van het ene naar het andere vliegveld in new york gaan? niet helicopter hè, want die kan je wel in gta 4 besturen ik zou het niet weten, jij wel? En alsnog, niko is een arme (illegale) immigrant, dus het blijft onrealistisch.. Hahaha ok ok ok je hebt me Nee hij heeft je niet.. gta zal gta niet zijn alss je op de eind van de rit niet binnen bent.. Carl johnsen had het ook niet echt breed maar toch liep tie na een tijdje te shoppen in Didier Sachs geen zin om de discussie te ontleden maar het verhaal van de nieuwe gta is dat je arm blijft dacht ik. Reageren
jesse25 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 ze moeten geen echte namen erin zetten.. dat verpest het hele sfeertje.. het is leuk om dingen te zien die je doen denken aan echte spullen.. verder hoeven er niet veel auto bij te komen ze waren best aardig in SA alleen ze mogen ze wat meer Detaileren, met die bumber enzo.. en gewoon kleine details erop zetten laten zien dat ze er wel wat voor hebben gedaan. de politie zou wat meer verschillende wagen mogen hebben. Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik wil graag dat er een renault clio in komt.Dat is een schatige wagen .En een renault megane. En een renault laguna En een renault 27(die nieuwe F1 wagen van renault) En je merkte het ondertussen wel. IK BEN FAN VAN RENAULT jij bent geen jongen dat staat vast, renault clio ongelofelijk meidenwagen, doe mij maar aston martin ferrari en lambo's Het is niet omdat je van zulke auto's houd dat je geen jongen bent! Ik zelf hou ook van een Peugeot 106, 206, 306 en Ford Fiesta, Focus... Ben ik daarom dan ook een meid? Welnee, dat heb je wel mis... want ik weet nu al 16 jaar zeker dat ik een jongen ben. Ik zelf hoop dat er gewoon weer vette auto's in zitten zoals San Andreas, juist iets meer gedetailleerd, zowel binnen als buitenkant. En gewoon evenveel mogelijkheden. Want je had er meer dan genoeg. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Wat mij betreft mogen de tuning shop's ook mee onderdelen verkopen . Kijk bij '' ARCH '' daar heb je 3 paintjobs ... Daar zou ik wel 14 van willen hebben als dat kan . En dan kan je ook nog neon onder je auto doen om bijv. bij een missie naar een een zogeheette '' Car Tuning Meeting '' te gaan ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.