.Sharingan Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Dat tunen is wel leuk enzo. Maar je gaat dat echt niet eerder spelen (die speciale missie's, als ze uberhaupt erin zitten) dan de verhaallijn missie's. Het is dan leuk voor 3x, dan niet meer, als rockstar dat erin zou zetten, zou ik een Major afknapper hun vinden. Reageren
Gtalicht Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Nou en schoolbus lijkt me leuk Reageren
pilot Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Nou en schoolbus lijkt me leuk Waarom lijkt een schoolbus jou leuk? Geef me 2 redenen. Bewerkt: 29 november 2007 door pilot Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik hoop dat ze lekkerder rijden als in SA (geeneens door de bochten kunnen zonder uit te spinnen), En dat er mooie amerikanen (auto's) tussen zitten, maar ook een paar verschillende Sentinels (BMW's). Reageren
1974 Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ik hoop ook dat er veel oude auto,s in zitten(zoals CHRYSLER/CADILLAC/CHEVROLET/PETERBILT/ENZ.Ik hoop ook dat er een BMW isetta in zit . Reageren
Black Admiral Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik hoop ook weer de Admiral of de Feltzer. Prachtige auto's, vooral in San Andreas! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Ik hoop eigelijk niet echt dat de auto's zo'n super realistische handling hebben, zoals in bijvoorbeeld de wat nieuwere Need For Speed's (Carbon, Most Wanted, ProStreet) of in het spel BMW M3 Challenge, ik vind deze spellen top hoor, maar zulke handling wil ik écht niet in GTA. Daar kan niet elke grote leek mee om gaan namelijk. Toen ik b.v. voor het eerst dat BMW M3 Challenge speelde, schoot ik bij elke bocht het grind in, en bij NFS PS(Demo versie) vlieg ik elke keer over de kop. Het mooie van GTA vond ik altijd dat als je in een auto stapte, dat je gewoon lekker snel een goed snelheidje had, en als je een klein beetje ervaring had, kon je van een Elegant in een Elegy(met veel drift neigingen) stappen, zonder dat je rijstijl anders werd: Al zou je 2 uur in een Elegant rijden, en helemaal aan die handling gewent zijn (Elke bocht nemen met maar een heel klein beetje afremmen), en je stapte in een Elegy, dan hoefde je niet weer eerst 20 minuten aan de handling van de Elegy te wennen voordat je snelle bochten kon maken. Ik weet dat de handling best wat realistischer kan, zonder dat je dat element weg haalt, en dat mag ook wel, maar alsjebliefd geen NFS handling: Je remt uit alle macht, maar je auto vliegt nog uit de bocht(zoals in het echt), terwijl in GTA: Je remt, en dan sta je ook zó stil. Qua type auto's enzo: Niet al te veel auto's die echt geen snelheid kunnen maken(AUTO'S, daarmee bedoel ik dus geen golfkarretjes en Tugs). Een busje kan in het echt heus wel sneller dan binnen 3... uur naar de 100km/h kunnen accelereren. 15 tot 20 seconde kan ik me nog voorstellen, maar in GTA duurd het ongeveer 1 minuut. Ook zou ik een paar auto's willen zien die niet zo super bekent zijn: Bijvoorbeeld een Shelby Series 1, een Renault 5 Turbo, een Porsche 928(In plaats van altijd maar weer een 911 Carrera), een Alpine A 110, Buick Super, Chevy Nova, de wat oudere Ferrari's, en zo kan ik nog wel even door gaan. En natuurlijk veel American muscle cars(Zoals de Stallion er in zit, samen met een +- 73 Dodge Charger(Zie plaatje waar Stallion bij tol dinges staat, daarachter dus)(Al had ik liever een '69 of '68 gehad..)) Ik vind het al heel wat dat er een 300C, een soort van Lotus Elise achtige wagen en een 360 Modena(Turismo op poster) in zit. Het tuning gebeuren moet ook zeker terugkeren, alleen hydro's op sportwagens vind ik weer niet zo gepast. Wel zou ik graag spinners(verschillende versie's, afhankelijk van welke wielen je erop zet, en bij sommige wielen(offroad enzo) moet het dan weer niet kunnen) en misschien neon als opties willen. Het zou ook leuk zijn als de style van de opties wat meer street racer style of van deze tijd is. Bijvoorbeeld, in plaats van bassboost, een hele stereo installatie, in plaats van(bij een auto met standaard 1 uitlaat) 1 hele grote ronde uitlaat, er 2 ovale (grote) uitlaten op kunnen zetten, in plaats van allerlei rare velgen zonder mooie vormen, chrome velgen met een style van West Coast Customs erop kunnen zetten. Die tuning hoeft natuurlijk niet zo uitgebreid als NFS Underground te zijn enzo, alleen wat meer opties die van deze tijd zijn, die wat meer custom car achtig zijn, in plaats van bumpers en spoilers, het dak verlagen, de spatborden verbreden(GEEN KITS, "gewoon" het blikwerk zélf wat breder maken zodat er bredere banden onder kunnen, hot rod en concept/custom car style.., voor degene die Rides kijken ). Bewerkt: 18 december 2007 door Mythbuster Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ik hoop dat er bekende auto's in komen ! Reageren
pilot Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ik hoop dat er bekende auto's in komen ! Hoe bedoel je? De echte autonamen erin met bekende namen of zelfverzonnen namen met bekende auto's? Reageren
dupree Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 ik hoop dat de euros en de ceetach ,bansee,infignuser weer inzitten en natuurlijk leuke boten zoals de speeder en helikopters zoals de hunter Reageren
Naudin Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 ik hoop dat de euros en de ceetach ,bansee,infignuser weer inzitten en natuurlijk leuke boten zoals de speederen helikopters zoals de hunter zijn wel beetje oude auto's, ik denk dat ze er niet inzitten of het moeten al vernieuwde versies zijn, zoals de Stallion Reageren
dupree Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 (bewerkt) ik hoop het toch want dat waren vette autos en dat het ouwe wagens zijn er zijn hier wel reaecties die nog ouere autoos willen Bewerkt: 30 november 2007 door dupree Reageren
GTA_fan_psp Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ik hoop dat de volgende auto's er in komen: McLaren Mercedes SLR Bugatti Veyron Soort Donkervoort Spyker Ford GT enz. enz. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ik wil gewoon dat er een paar chikke autos tussen zitten, en voor de rest van alles. Tuning moet wel terugkomen maar dan iets uitgebreider, dat je de hele lak van je auto kunt aanpassen met nummers of zo en niet gewoon alleen de kleur kunnen kiezen. De motor upgraden is ook wel vet. Reageren
danielb Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 ik hoop dat ze er wel wat dikke bakken in doen die ook echt rijden als dikke bakken. ik had altijd met sommige grote auto's in SA dat ze net zo makkelijk door een bocht knalden als een kleine. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.