Jump to content

Voertuigen in GTA IV


wtc

Recommended Posts

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    22

  • JasonStatham

    14

  • GekkieJ01

    10

  • Naudin

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm...

Doe mij maar wat van deze:

Hummer H2 SUV

Hummer%20Niels.jpg

Hummer H2 SUT

hummer-h2-sut-wallpaper.jpg

Hummer H1 Civil

mountaintop_800x600.jpg

Humvee (een echte)

humvee-storm.JPG

Hummer H1 Limousine

humlimo.jpg

Aston Martin DBS

2007_aston_martin_dbs_02_m.jpg

Aston Martin V8 Vantage

aston_martin_v8_vantage_01.jpg

Mercedes Ocean Drive Concept (4deurs cabrio)

2007-Mercedes-Benz-Concept-Ocean-Drive-Side-1024x768.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen eis van ‘‘die wagen wil ik graag zien in GTA IV zien,’’ maar ik wil wel een groot all-round wagen pretpark, dus van alles wat. Bijvoorbeeld in rijkere buurten sportwagens, limo’s en SUV’s, in de grote stad weer een hoop compacte auto’s en typisch Amerikaanse wagens , taxi’s, bussen en noem het allemaal maar op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen eis van ‘‘die wagen wil ik graag zien in GTA IV zien,’’ maar ik wil wel een groot all-round wagen pretpark, dus van alles wat. Bijvoorbeeld in rijkere buurten sportwagens, limo’s en SUV’s, in de grote stad weer een hoop compacte auto’s en typisch Amerikaanse wagens , taxi’s, bussen en noem het allemaal maar op.

Ook een beetje wat ik wil ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Las ik nu net dat er "maar liefst 6 motoren en 3 helicopters zouden zijn"?

Kleine vergelijking:

Vice City had OOK 6 motoren:

Faggio,

Freeway,

Angel (ontbreekt bij wiki),

PCJ 600,

Pizzaboy

en MEER dan 3 heli's:

Sea Sparrow

Sparrow

Maverick

Police Maverick

Hunter

VCN Maverick

Er moet vooruitgang zijn, en met een nieuw medium als de PS3 zou je denken dat Rockstar zoveel mogelijk uit de nieuwe console zou willen halen.

Een kleinere speelwereld, een emotionele achtergrond, minder diversiteit in voertuigen,....

Nog even en we spelen GTA: De Sims

GTA Vice City en GTA III zijn de mooiste voorbeelden van "hoe het zou moeten zijn", GTA: SA was realistischer, TE realistisch naar mijn smaak.

In Vice City stal je asfaltmonsters bij de vleet, was er een humoristische toets die het hele spel door merkbaar bleef.

SA liet je rijden in realistische wagens (joepie...), gaf af en toe een knipoog naar de humoristische insteek van weleer maar was hierin terughoudender.

VC Stories en LC Stories heb ik nooit gespeeld, maar zoals ik het nu aanhoor wordt IV de meest serieuze telg uit dit roemrijke geslacht.

KOMAAN ROCKSTAR! Er is nog tijd! Doe het BETER

Link to comment
Delen op andere websites

Las ik nu net dat er "maar liefst 6 motoren en 3 helicopters zouden zijn"?

Kleine vergelijking:

Vice City had OOK 6 motoren:

Faggio,

Freeway,

Angel (ontbreekt bij wiki),

PCJ 600,

Pizzaboy

en MEER dan 3 heli's:

Sea Sparrow

Sparrow

Maverick

Police Maverick

Hunter

VCN Maverick

Er moet vooruitgang zijn, en met een nieuw medium als de PS3 zou je denken dat Rockstar zoveel mogelijk uit de nieuwe console zou willen halen.

Een kleinere speelwereld, een emotionele achtergrond, minder diversiteit in voertuigen,....

Nog even en we spelen GTA: De Sims

GTA Vice City en GTA III zijn de mooiste voorbeelden van "hoe het zou moeten zijn", GTA: SA was realistischer, TE realistisch naar mijn smaak.

In Vice City stal je asfaltmonsters bij de vleet, was er een humoristische toets die het hele spel door merkbaar bleef.

SA liet je rijden in realistische wagens (joepie...), gaf af en toe een knipoog naar de humoristische insteek van weleer maar was hierin terughoudender.

VC Stories en LC Stories heb ik nooit gespeeld, maar zoals ik het nu aanhoor wordt IV de meest serieuze telg uit dit roemrijke geslacht.

KOMAAN ROCKSTAR! Er is nog tijd! Doe het BETER

wat aanmerkingen :puh:

1.het is nog helemaal niet bekend hoeveel voertuigen van welk soort dan ook erin zitten

2. SA was verre van realistisch..eten was nauwelijks nodig en je had een beetje skills die je kon bijhouden..voor de rest niet echt realistisch. En liet je rijden in realistische wagens? :puh: nou bijna dezelfde (soort) auto's als in 3 en vc..

3. IV word groot, misschien zelfs groter dan SA en iig groter dan SA in de hoeveelheid wat te ontdekken is, vooral door de wolkenkrabbers en de mogelijkheid brandtrappen e.d. te beklimmen.

4. GTA IV word niets a la sims realistisch, ook al denken sommige mensen dit omdat ze de uitspraken over realisme te serieus opnemen..rockstar zal de gameplay leuk houden en het realisme niet te ver brengen zodat het niet leuk meer word maar zodat het juist er een beter spel op word.

En dat minder diversiteit in voertuigen..hoe kom je erbij..er word juist aan gewerkt dat je minder dezelfde auto's ziet rondrijden bij elkaar..en voor de rest is er nog niks over het aantal voertuigen of wat dan ook bekend, behalve dat alle voertuigen terugkeren behalve vliegtuigen..

Link to comment
Delen op andere websites

de auto's die in de trailer zijn gevonden vind ik al super.

vooral als je in die kabelbaan kunt!! :D

Ja.Dat zal vet zijn geweest :).Ik hoop ook zoals Profile al zei,dat ze er een Renault Clio in doen.Maar dan wel een andre naam.Het moet wel Gta blijven he :puh:.En voor de rest gewonen auto's sportwagens enz enz....\

Mvg:Gino

Link to comment
Delen op andere websites

laat se er alsjeblieft een HUMMER H2 in zettte en natuurlijk een gedetaileerde patriot (HUMMER H1)

lattr

dat zou zeker vet zijn ja.. zo'n gitzwarte hummer met zilverkleurige velgen en getinte ruiten

Link to comment
Delen op andere websites

Deze auto's zou ik er wel in willen hebben:

- Mercedes ClS

- Alfa 159 (sedan en station)

- Subaru Impreza

- De nieuwste Audi A6 (sedan en station)

- Lamborghini Murcielago

- Hummer H2

- Mini Cooper

- Mitsubishi Evo

En dat je die auto's mooi kan pimpen, net als bij Saints Row ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

voor mij ook van die oude wagens zoals van die muscles cars want uiteindlijk is het daar allemaal mee begonnen, want de vorige GTA's speelden zich altijd in het verleden af en de IV in het heden.

europese auto's gaan er natuurlijk niet inkomen zoals renault (ik denk niet dat deze in amerika te verkrijgen zijn)

maar wel auto's zoals ford en dodge, ...

ik hoop dan ook dat er geen fantasie auto's in voor komen want bv: in GTA SA, een auto zoals een vincent of een greenwood die zijn fantasie en dus niet op echte auto's van vroeger gebaseerd.

maar rockstar kan hun plan wel trekken hé ^_^ of niet :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat R* er een Saleen S7 of een Cryshler ME FOUR TWELVE of een Cadilac Sixteen voor in de rijkaard buurt in doe en voor de armen een simpele ford of VW

Bewerkt: door GTAVC
Link to comment
Delen op andere websites

als ze in gta IV te veel anti-sirieusiteit stoppen dan botst dat met de grafische uitstraling want gta3 era ziet er meer comic uit, vergeleken met IV dat ziet er namelijk weer bloedsirieus uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...