b4rtsimps0n Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 voor mij ook van die oude wagens zoals van die muscles cars want uiteindlijk is het daar allemaal mee begonnen, want de vorige GTA's speelden zich altijd in het verleden af en de IV in het heden.europese auto's gaan er natuurlijk niet inkomen zoals renault (ik denk niet dat deze in amerika te verkrijgen zijn) maar wel auto's zoals ford en dodge, ... ik hoop dan ook dat er geen fantasie auto's in voor komen want bv: in GTA SA, een auto zoals een vincent of een greenwood die zijn fantasie en dus niet op echte auto's van vroeger gebaseerd. maar rockstar kan hun plan wel trekken hé of niet waarom is het daarmee begonnen? het is met 1 begonnen, geloof dat dat voor die tijd gewoon een hedendaagse setting was, gta 2 was in de toekomst, gta 3 in het heden..alleen london, vc en sa waren in het verleden t.o.v. de release datum zegmaar. europese auto's zijn ook wel in amerika te koop alleen renaults en opels zijn niet zo populair, maar wat dacht je van mercedessen (admiral, en die zit in gta iv want dat is de auto die ze elke keer in de demo jatten) bmw's..en luxere zoals lamborghini en ferrari. maar dan natuurlijk hun gta variant. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) -Een nieuwe versie van de Moonbeam, die deze keer op een NIEUWE Chevrolet Astro gebaseerd is.. niet op die saaie oude!. -Nou een aantal musclecars, zoals Sabre en Stallion, maar dan meer met het geluid van de Buffalo(Die MOET zeker terug komen!, maar dan beter ) En dan moet de Sabre deze keer iets meer op een '69 Dodge Charger lijken, en de Stallion meer op de Ford Mustang Fastback.(Kunnen we ook gelijk de achtervolging van Bullet naspelen, en the Dukes of Hazard . -Een '55 Ford Thunderbird. -Misschien iets van een Mercedes 300SLR(Een Gullwing dus ), -De Jag E-type(a.k.a. Windsor) moet terugkomen, en deze keer ook als coupé. -Nou zoals op een van de reclame borden in de trailer stond: De Turismo die deze keer op een Ferrari 360 Modena Spider is gebaseerd (go Rockstar! ) -De Club, maar nu dat de grotere lichten aan de buitenkant zitten ipv. binnenkant(Dat was lelijk ) -De Comet mag van mij een Porsche 959, of een 911 Carrera zijn. -Een Corvette C5 met pop-up lichten(geen C6, die zijn niet vet ) -Een Ferrari F40 of een Ferrari Dino(of allebei ) -Misschien een BMW 7 serie. -Het idee van een Chevy Bel Air vind ik ook goed(Beetje zoals de Tornado, maar dan meer lijkend op de '55 of '56 versie, en nu NIET half verot) -De Banshee mag er ook weer zijn(Moet eigenlijk ) -Een Chevrolet Impala, maar nu uit een ander jaar: 1959/1965/1966..(Een auto op een screen leek op een 1959 model) -Een dikke nieuwe pick-up, ongeveer zoals een Ford F-150, maar dan street style.. dus laag op de grond. -Een Holden Monaro. -De Infernus van Vice City, maar dan dat hij meer op de Lamborghini Countach lijkt als in Vice City, en dan met die grote luchtinlaten op de achterkant, en zo'n spoilertje . En zo kan ik wel een tijdje door gaan EDIT: Ik lees net dat de Greenwood een fantasie auto is? Zoek eens op Google naar de Dodge Diplomat En de Vincent is ook heus wel ergens op gebaseerd, maar waarschijnlijk op een auto die niet zo bekent is Of het is een mix van auto's Net zoals de SF en LS politie, en taxi, die vind je vast ook fantasie?.. Vind hem toch erg op een Ford Crown Victoria lijken qua ruwe vorm..(Niet qua achterlichten nee.. ) Bewerkt: 23 juni 2007 door Mythbuster Reageren
Peralta Alvarez Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ok, mijn kandidaten (eerste selectie); Porsche 911 Carrera S Aston Martin V12 Vanquish Maserati gransport Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ze moeten meer voertuig opties maken zoals een grijparm bijvoorbeeld Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Yay voor de sedans Mercedes-Benz CLS Aston Martin Rapide Chrysler 300C SRT-8 Chrysler 300C DUB Audi A4 Audi A6 Cadillac CTS-V Maserati Quattroporte BMW M5 Mercedes S-Klasse BMW CS Volkswagen Phaeton Maybach 62S Bentley Continental Flying Spur Rolls Royce Phantom en natuurlijk de suv's Hummer H1 Civil Hummer H2 SUV Hummer H3 Humvee Cadillac Escalade Cadillac Escalade EXT Cadillac SRX Chevrolet Avalanche Chevrolet SubUrban/GMC Denali GMC Denali XL Nissan Murano Nissan QashQai Volvo XC90 Jeep Grand Cherokee Mercedes-Benz ML 500 Niet te vergeten SportsCars Aston Martin V12 Vanquish Aston Martin V8 Vantage Roadster Aston Martin DB9 Bentley Continental GT Jaguar XKR Jaguar XK Convertible Maserati Gransport Ferrari F430 Ferrari F430 Spider Ferrari 612 Scaglietti Lamborghini Murcielago Lamborghini Gallardo Mercedes SLR McLaren Mercedes SLR McLaren Roadster Corvette C6 Bewerkt: 25 juni 2007 door Da Phoenix Reageren
Markant Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik zou zo'n kleine auto wel grappig vinden zoals de BMW Isetta Verder moet er een Posche inzitten. Hoop zelf de cayenne. :-) Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Zoiets.. bedoel combinatie. een kieper ofzo en meer wagens bijv. Porsche, Ferrari, McLaren, enz. en watervoertuigen.. Reageren
gtaprince Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik denk dat er wel meer voertuigen van deze tijd komen, want het speelt zich ook af in deze tijd. Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik denk dat er wel meer voertuigen van deze tijd komen, want het speelt zich ook af in deze tijd. ja dat denk ik ook ja. maar ook ouderwetse natuurlijk Reageren
gtaprince Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik denk dat er wel meer voertuigen van deze tijd komen, want het speelt zich ook af in deze tijd. ja dat denk ik ook ja. maar ook ouderwetse natuurlijk Ja, tuurlijk die rijden nu ook op straat. Reageren
Boris H. Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Vooral veel mooie oude Amerikaanse wagens. Boris H. Reageren
mad_ce Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik hoop op een Limousine Hummer Op een Shelby Eleanor Op een Aston Martin Vanquish S Op een getunde Range Rover Sport En nu qua moto's (naked bikes) MV Agusta Brutale (my favorite one ) En de Aprilia Shiver Grtz, Cé Reageren
bus driver Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 ik hoop dat deze keer de schade wat realistiser is en niet tot alleen de bumper enzo stuk kan Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 een ford mustang is vet die moet er zeker in (maar dan een GTA-versie natuurlijk ) Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Nieuwe screen van R*. Corvette Stingray Als je kijkt aan de achterkant bij het achterwiel ongeveer zit een ronding en dat is dezelfde ronding die je in de Corvette Stingrays van 1960/1970. Het is een unieke eigenschap dat alleen bij de corvette stingray te vinden is dus we weten nu dat er een oude corvette in IV zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.