Jump to content

Voertuigen in GTA IV


wtc

Recommended Posts

voor mij ook van die oude wagens zoals van die muscles cars want uiteindlijk is het daar allemaal mee begonnen, want de vorige GTA's speelden zich altijd in het verleden af en de IV in het heden.

europese auto's gaan er natuurlijk niet inkomen zoals renault (ik denk niet dat deze in amerika te verkrijgen zijn)

maar wel auto's zoals ford en dodge, ...

ik hoop dan ook dat er geen fantasie auto's in voor komen want bv: in GTA SA, een auto zoals een vincent of een greenwood die zijn fantasie en dus niet op echte auto's van vroeger gebaseerd.

maar rockstar kan hun plan wel trekken hé ^_^ of niet :bonk:

waarom is het daarmee begonnen? :puh: het is met 1 begonnen, geloof dat dat voor die tijd gewoon een hedendaagse setting was, gta 2 was in de toekomst, gta 3 in het heden..alleen london, vc en sa waren in het verleden t.o.v. de release datum zegmaar.

europese auto's zijn ook wel in amerika te koop :puh: alleen renaults en opels zijn niet zo populair, maar wat dacht je van mercedessen (admiral, en die zit in gta iv want dat is de auto die ze elke keer in de demo jatten) bmw's..en luxere zoals lamborghini en ferrari. maar dan natuurlijk hun gta variant.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    22

  • JasonStatham

    14

  • GekkieJ01

    10

  • Naudin

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

-Een nieuwe versie van de Moonbeam, die deze keer op een NIEUWE Chevrolet Astro gebaseerd is.. niet op die saaie oude!.

-Nou een aantal musclecars, zoals Sabre en Stallion, maar dan meer met het geluid van de Buffalo(Die MOET zeker terug komen!, maar dan beter :puh: ) En dan moet de Sabre deze keer iets meer op een '69 Dodge Charger lijken, en de Stallion meer op de Ford Mustang Fastback.(Kunnen we ook gelijk de achtervolging van Bullet naspelen, en the Dukes of Hazard :puh:.

-Een '55 Ford Thunderbird.

-Misschien iets van een Mercedes 300SLR(Een Gullwing dus :) ),

-De Jag E-type(a.k.a. Windsor) moet terugkomen, en deze keer ook als coupé.

-Nou zoals op een van de reclame borden in de trailer stond: De Turismo die deze keer op een Ferrari 360 Modena Spider is gebaseerd :)(go Rockstar! :dans::) )

-De Club, maar nu dat de grotere lichten aan de buitenkant zitten ipv. binnenkant(Dat was lelijk :( )

-De Comet mag van mij een Porsche 959, of een 911 Carrera zijn.

-Een Corvette C5 met pop-up lichten(geen C6, die zijn niet vet :puh: )

-Een Ferrari F40 of een Ferrari Dino(of allebei :) )

-Misschien een BMW 7 serie.

-Het idee van een Chevy Bel Air vind ik ook goed(Beetje zoals de Tornado, maar dan meer lijkend op de '55 of '56 versie, en nu NIET half verot)

-De Banshee mag er ook weer zijn(Moet eigenlijk :puh: )

-Een Chevrolet Impala, maar nu uit een ander jaar: 1959/1965/1966..(Een auto op een screen leek op een 1959 model)

-Een dikke nieuwe pick-up, ongeveer zoals een Ford F-150, maar dan street style.. dus laag op de grond.

-Een Holden Monaro.

-De Infernus van Vice City, maar dan dat hij meer op de Lamborghini Countach lijkt als in Vice City, en dan met die grote luchtinlaten op de achterkant, en zo'n spoilertje :puh:.

En zo kan ik wel een tijdje door gaan :)

EDIT: Ik lees net dat de Greenwood een fantasie auto is? Zoek eens op Google naar de Dodge Diplomat :):puh:

En de Vincent is ook heus wel ergens op gebaseerd, maar waarschijnlijk op een auto die niet zo bekent is :) Of het is een mix van auto's

Net zoals de SF en LS politie, en taxi, die vind je vast ook fantasie?.. Vind hem toch erg op een Ford Crown Victoria lijken qua ruwe vorm..(Niet qua achterlichten nee.. )

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Yay voor de sedans :dans:

Mercedes-Benz CLS

Aston Martin Rapide

Chrysler 300C SRT-8

Chrysler 300C DUB

Audi A4

Audi A6

Cadillac CTS-V

Maserati Quattroporte

BMW M5

Mercedes S-Klasse

BMW CS

Volkswagen Phaeton

Maybach 62S

Bentley Continental Flying Spur

Rolls Royce Phantom

en natuurlijk de suv's :dans:

Hummer H1 Civil

Hummer H2 SUV

Hummer H3

Humvee

Cadillac Escalade

Cadillac Escalade EXT

Cadillac SRX

Chevrolet Avalanche

Chevrolet SubUrban/GMC Denali

GMC Denali XL

Nissan Murano

Nissan QashQai

Volvo XC90

Jeep Grand Cherokee

Mercedes-Benz ML 500

Niet te vergeten SportsCars :dans:

Aston Martin V12 Vanquish

Aston Martin V8 Vantage Roadster

Aston Martin DB9

Bentley Continental GT

Jaguar XKR

Jaguar XK Convertible

Maserati Gransport

Ferrari F430

Ferrari F430 Spider

Ferrari 612 Scaglietti

Lamborghini Murcielago

Lamborghini Gallardo

Mercedes SLR McLaren

Mercedes SLR McLaren Roadster

Corvette C6

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er wel meer voertuigen van deze tijd komen, want het speelt zich ook af in deze tijd.

ja dat denk ik ook ja. maar ook ouderwetse natuurlijk

Ja, tuurlijk die rijden nu ook op straat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op een Limousine Hummer

hummer-limo.jpg

Op een Shelby Eleanor :*D

Shelby_GT500_Eleanor_1967_01.jpg

Op een Aston Martin Vanquish S

aston_martin_v12_vanquish_s_2006_03_m.jpg

Op een getunde Range Rover Sport

resized_arden-range-rover-sport-ar6_001.jpg

En nu qua moto's (naked bikes)

MV Agusta Brutale (my favorite one :tu: )

MV%20Agusta%20Brutale%20tot_0.JPG

En de Aprilia Shiver

Aprilia-Shiver-750.jpg

Grtz,

Link to comment
Delen op andere websites

013.jpg

Nieuwe screen van R*.

Corvette-stingray-rod-fr-st.jpg

Corvette Stingray

Als je kijkt aan de achterkant bij het achterwiel ongeveer zit een ronding en dat is dezelfde ronding die je in de Corvette Stingrays van 1960/1970. Het is een unieke eigenschap dat alleen bij de corvette stingray te vinden is dus we weten nu dat er een oude corvette in IV zit :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...