Swiggers Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 zeker wel de Sultan uit SA. die is egt wel rete vet!! ziet er nu al mooi uit en dan moet ie er zeker dik uitzien in IV en eentje die nog niet echt bestaat geloof ik, die er zkr inmoet is een lookalike van de BMW M5!! dat plaatje hier boven is geen M5 hoor dat moet een subaru impreza voorstellen Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 hey jongens heb hier een links van wikigta miss kan dat jullie verder helpen met nog een leuk foto er bij http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_IV%29 Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 ik zou gewoon allemaal autos willen die alleen in het echt voorkomen dus de gemodde autos zoals bmw buggaty veryon enzovoort Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik zou er wat meer sportwagens enzo in wille...ook wat mercedes uitvoeringe mag best Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ze mogen van mij er wat meer speciale voertuigen in stoppen en niet alleen simpele auto's. B.V.B meer soorten vrachtwagens of meer soorten voorangsvoertuigen zoals politie ambulance brandweer ENZOVOORT. Er moeten na mijn menng ook veel taxi's inkomen want dat is echt NEW YORK. Reageren
Romal Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ze mogen van mij er wat meer speciale voertuigen in stoppen en niet alleen simpele auto's.B.V.B meer soorten vrachtwagens of meer soorten voorangsvoertuigen zoals politie ambulance brandweer ENZOVOORT. Er moeten na mijn menng ook veel taxi's inkomen want dat is echt NEW YORK. Ja maar volgens mij rijd er in New York ook best veel politie Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ze mogen van mij er wat meer speciale voertuigen in stoppen en niet alleen simpele auto's.B.V.B meer soorten vrachtwagens of meer soorten voorangsvoertuigen zoals politie ambulance brandweer ENZOVOORT. Er moeten na mijn menng ook veel taxi's inkomen want dat is echt NEW YORK. Ja maar volgens mij rijd er in New York ook best veel politie ja..maar in gta 4 word de politie ook niet voor niets een meer hevigere aanwezigheid. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Echte merknamen komen er niet vanwege de kosten.Maar ik zou wel heel graag de besturing zien verbeteren zonder dat je teveel crasht.Maar volgens mij waren ze daar ook mee bezig. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Opel ( GMC Vauxhall ) Mercedes , Maxda , meer Europeane auto's Reageren
alliedtroper Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 misschien dat ze via een haven europese wagens zouden moeten laten invoeren?? met echt de originele merknamen, missies dat je bv een containerschip moet overvallen waar dan uitzonderlijke europese wagens inzitten, bv een volkswagen polo getuned ofzo Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 misschien dat ze via een haven europese wagens zouden moeten laten invoeren??met echt de originele merknamen, missies dat je bv een containerschip moet overvallen waar dan uitzonderlijke europese wagens inzitten, bv een volkswagen polo getuned ofzo soort import export bedoel je?? Reageren
Naudin Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 misschien dat ze via een haven europese wagens zouden moeten laten invoeren??met echt de originele merknamen, missies dat je bv een containerschip moet overvallen waar dan uitzonderlijke europese wagens inzitten, bv een volkswagen polo getuned ofzo Hmm originele merknamen lijkt me niet zo leuk, en getuned ook niet, maar het idee verder is wel leuk. Zoiets zat al in SA, dus de kans is er dat ze het weer doen, en die overval lijkt me ook leuk. Ohja: en wat denken jullie over het tunen van auto's? Mij lijkt het wel vet als je ook de motor kan tunen.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik zou het wel tof vinden als je weer kon tune net als in GTA SA Reageren
sanfuck Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Ik zou het wel tof vinden als je weer kon tune net als in GTA SA Tunen moet er gewoon weer in zitten en het lieftst met nog veel meer opties, Ik zou ook het lieftst de echte modellen en merknamen willen hebben maar we weten allemaal dat, dat niet gaat gebeuren jammer maar helaas Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Ik zou het wel tof vinden als je weer kon tune net als in GTA SA Tunen moet er gewoon weer in zitten en het lieftst met nog veel meer opties, Ik zou ook het lieftst de echte modellen en merknamen willen hebben maar we weten allemaal dat, dat niet gaat gebeuren jammer maar helaas daarom hebk liever dat het er niet in zit, maar dat ze op andere dingen richten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.