Jump to content

Voertuigen in GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:
zeker wel de Sultan uit SA. die is egt wel rete vet!! ziet er nu al mooi uit en dan moet ie er zeker dik uitzien in IV

640px-Sultan.jpg

en eentje die nog niet echt bestaat geloof ik, die er zkr inmoet is een lookalike van de BMW M5!! :Y

dat plaatje hier boven is geen M5 hoor dat moet een subaru impreza voorstellen :duh:;)

• Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

22

• JasonStatham

14

• GekkieJ01

10

• Naudin

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik zou gewoon allemaal autos willen die alleen in het echt voorkomen dus de gemodde autos zoals bmw buggaty veryon enzovoort

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ze mogen van mij er wat meer speciale voertuigen in stoppen en niet alleen simpele auto's.

B.V.B meer soorten vrachtwagens of meer soorten voorangsvoertuigen zoals politie ambulance brandweer ENZOVOORT.

Er moeten na mijn menng ook veel taxi's inkomen want dat is echt NEW YORK.

Geplaatst:
Ze mogen van mij er wat meer speciale voertuigen in stoppen en niet alleen simpele auto's.

B.V.B meer soorten vrachtwagens of meer soorten voorangsvoertuigen zoals politie ambulance brandweer ENZOVOORT.

Ja maar volgens mij rijd er in New York ook best veel politie :puh:

Geplaatst:

Ja maar volgens mij rijd er in New York ook best veel politie :puh:

ja..maar in gta 4 word de politie ook niet voor niets een meer hevigere aanwezigheid.

Geplaatst:

Echte merknamen komen er niet vanwege de kosten.Maar ik zou wel heel graag de besturing zien verbeteren zonder dat je teveel crasht.Maar volgens mij waren ze daar ook mee bezig. :dans:

Geplaatst:

misschien dat ze via een haven europese wagens zouden moeten laten invoeren??

met echt de originele merknamen, missies dat je bv een containerschip moet overvallen waar dan uitzonderlijke europese wagens inzitten, bv een volkswagen polo getuned ofzo :puh:

Geplaatst:

met echt de originele merknamen, missies dat je bv een containerschip moet overvallen waar dan uitzonderlijke europese wagens inzitten, bv een volkswagen polo getuned ofzo :puh:

soort import export bedoel je??

Geplaatst:

Hmm originele merknamen lijkt me niet zo leuk, en getuned ook niet, maar het idee verder is wel leuk. Zoiets zat al in SA, dus de kans is er dat ze het weer doen, en die overval lijkt me ook leuk. Ohja: en wat denken jullie over het tunen van auto's? Mij lijkt het wel vet als je ook de motor kan tunen..

Geplaatst:
Ik zou het wel tof vinden als je weer kon tune net als in GTA SA

Tunen moet er gewoon weer in zitten en het lieftst met nog veel meer opties,

Ik zou ook het lieftst de echte modellen en merknamen willen hebben

maar we weten allemaal dat, dat niet gaat gebeuren jammer maar helaas

Geplaatst:
Ik zou het wel tof vinden als je weer kon tune net als in GTA SA

Tunen moet er gewoon weer in zitten en het lieftst met nog veel meer opties,

Ik zou ook het lieftst de echte modellen en merknamen willen hebben

maar we weten allemaal dat, dat niet gaat gebeuren jammer maar helaas

daarom hebk liever dat het er niet in zit, maar dat ze op andere dingen richten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...