DonLeone Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Mij doet ie wel aan de Testarossa denken, de Cheetah uit voorgaande GTA's dus. Ik hoop dat et em is, want dat vond ik altijd wel een chill bakkie Reageren
Gta-Stud Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik hoop dat ze er meer soorten vliegtuigen instoppen (in SA was het een beetje magertjes). En verder hoop ik op auto's type mercedes. Sorry er zitten geen vliegtuigen in Gta IV Alleen helicopters. Ik weet ook niet waarom ze dat doen mjaah wat doe je er aan he Maar ik denk wel chiekere auto's voor rijke mensen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik hoop dat ze er meer soorten vliegtuigen instoppen (in SA was het een beetje magertjes). En verder hoop ik op auto's type mercedes. Sorry er zitten geen vliegtuigen in Gta IV Alleen helicopters. Ik weet ook niet waarom ze dat doen mjaah wat doe je er aan he Maar ik denk wel chiekere auto's voor rijke mensen vliegtuigen zijn er niet ingestopt omdat ik denk dat het niet egt realistisch is. je bent met een shamal zo over liberty city heengevlogen Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik hoop dat ze er meer soorten vliegtuigen instoppen (in SA was het een beetje magertjes). En verder hoop ik op auto's type mercedes. Sorry er zitten geen vliegtuigen in Gta IV Alleen helicopters. Ik weet ook niet waarom ze dat doen mjaah wat doe je er aan he Maar ik denk wel chiekere auto's voor rijke mensen vliegtuigen zijn er niet ingestopt omdat ik denk dat het niet egt realistisch is. je bent met een shamal zo over liberty city heengevlogen ja..je stijgt op vanaf het ene vliegveld in liberty city, en een paar seconde erna moet je weer landen..als er al meerdere vliegvelden zijn in gta 4. je kan dan opstijgen maar niet op je bestemming landen, en om elke keer een vliegtuig in een gebouw te laten crashen als je ergens heen wilt is ook niet echt..handig Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Ik hoop dat ze er meer soorten vliegtuigen instoppen (in SA was het een beetje magertjes). En verder hoop ik op auto's type mercedes. Sorry er zitten geen vliegtuigen in Gta IV Alleen helicopters. Ik weet ook niet waarom ze dat doen mjaah wat doe je er aan he Maar ik denk wel chiekere auto's voor rijke mensen vliegtuigen zijn er niet ingestopt omdat ik denk dat het niet egt realistisch is. je bent met een shamal zo over liberty city heengevlogen ja..je stijgt op vanaf het ene vliegveld in liberty city, en een paar seconde erna moet je weer landen..als er al meerdere vliegvelden zijn in gta 4. je kan dan opstijgen maar niet op je bestemming landen, en om elke keer een vliegtuig in een gebouw te laten crashen als je ergens heen wilt is ook niet echt..handig in san andreas kon je ook al met een vliegtuig 350 ofso maximum heeft iemand mij ooit verteld. en een egte vliegtuig gaat stukke sneller Bewerkt: 18 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 dat je zelf met een Boeing 747 of iets dergelijks kan vliegen zou ook uiterst onrealistisch zijn. en met kleine vliegtuigjes eik ook, hoewel het wel handig zou zijn. ik hoop wel dat je helicopter vliegbewijs moet hebben om zon ding fatsoenlijk te besturen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 ik vind het niet egt jammer dat de vliegtuigen er definitief uit zijn. er is maar een vliegtuig die ik zou missen en dat is de skimmer. maar er zullen denk ik wel dan wat meer helicopters kome niet dat ik daar veel in ry Reageren
philip14 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 ik vind het wel jammer dat ze de vliegtuigen eruit hebben gehaald maar het word dan wel realistischer Reageren
Naudin Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 ik vind het wel jammer dat ze de vliegtuigen eruit hebben gehaald maar het word dan wel realistischer Niet als je alleen in een stad kunt vliegen vind ik Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Ik hoop toch zeker op een Subaru Impreza Ferari F50 en andere chique Voertuigen Ik denk alleen dat er weer GEEN bestaande auto's in zitten zoals in voorgaande gta's Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Ik hoop toch zeker op een Subaru ImprezaFerari F50 en andere chique Voertuigen Ik denk alleen dat er weer GEEN bestaande auto's in zitten zoals in voorgaande gta's nee gewoon weer rockstars namen op auto's die van echte auto's zijn afgeleid. zo erg is dat toch niet? Reageren
philip14 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 nee dat valt wel mee maar echte namen zou wel leuker zijn Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 nee dat valt wel mee maar echte namen zou wel leuker zijn mij kan het niks boeien. veel leuker zou ik het niet vinde. als je in een cheetah stapt moet je maar denke dat je net in een ferrari binnen bent gestapt Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 ach zolang er maar verschilende helicopters in het spel zitten ben ik al blij Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik zou wel zo een RC bandit uit GTA LCS willen. misschien dat ie eens goe van pas kan komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.