2fast{0} Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 De kleding plakt niet meer aan een persoon zijn lijf en dat is een grote FEIT Reageren
Rensch Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Het is idd (voorheen al gezegd) bewezen dat er geen vliegtuigen in komen. Maar waarom doen ze er geen city-hoppers in om heel snel van de ene kant van de stad naar de andere kant te komen. Maar dan wel op zo'n manier dat je zelf niet vliegt maar een piloot vliegt. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Het is idd (voorheen al gezegd) bewezen dat er geen vliegtuigen in komen. Maar waarom doen ze er geen city-hoppers in om heel snel van de ene kant van de stad naar de andere kant te komen. Maar dan wel op zo'n manier dat je zelf niet vliegt maar een piloot vliegt. ik zeg het nog eens..waarom zou je met het vliegtuig naar de andere kant van dezelfde stad gaan? of je nou zelf vliegt of niet. En zover bekend is er maar 1 vliegveld (bevestigd) in gta 4. om snel op de plek van besteming te komen kan je in gta 4 de taxi nemen, veel logischer. En dan kan je de rit zelf mee maken, uit het raam kijken vanuit de auto zelf, of de taxi chauffeur dubbel betalen om hem sneller te laten rijden, of tripskippen zodat je meteen met de taxi aankomt op bestemming. vliegtuig daarvoor nemen is niet echt handig/realistisch Reageren
Rensch Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Het is idd (voorheen al gezegd) bewezen dat er geen vliegtuigen in komen. Maar waarom doen ze er geen city-hoppers in om heel snel van de ene kant van de stad naar de andere kant te komen. Maar dan wel op zo'n manier dat je zelf niet vliegt maar een piloot vliegt. ik zeg het nog eens..waarom zou je met het vliegtuig naar de andere kant van dezelfde stad gaan? of je nou zelf vliegt of niet. En zover bekend is er maar 1 vliegveld (bevestigd) in gta 4. om snel op de plek van besteming te komen kan je in gta 4 de taxi nemen, veel logischer. En dan kan je de rit zelf mee maken, uit het raam kijken vanuit de auto zelf, of de taxi chauffeur dubbel betalen om hem sneller te laten rijden, of tripskippen zodat je meteen met de taxi aankomt op bestemming. vliegtuig daarvoor nemen is niet echt handig/realistisch Ik snap je punt ^^ maar ben ik het er niet mee eens als jij zegt: das niet realistisch ... je wilt niet weten hoeveel city-hoppers er in New York rondvliegen Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Het is idd (voorheen al gezegd) bewezen dat er geen vliegtuigen in komen. Maar waarom doen ze er geen city-hoppers in om heel snel van de ene kant van de stad naar de andere kant te komen. Maar dan wel op zo'n manier dat je zelf niet vliegt maar een piloot vliegt. ik zeg het nog eens..waarom zou je met het vliegtuig naar de andere kant van dezelfde stad gaan? of je nou zelf vliegt of niet. En zover bekend is er maar 1 vliegveld (bevestigd) in gta 4. om snel op de plek van besteming te komen kan je in gta 4 de taxi nemen, veel logischer. En dan kan je de rit zelf mee maken, uit het raam kijken vanuit de auto zelf, of de taxi chauffeur dubbel betalen om hem sneller te laten rijden, of tripskippen zodat je meteen met de taxi aankomt op bestemming. vliegtuig daarvoor nemen is niet echt handig/realistisch Ik snap je punt ^^ maar ben ik het er niet mee eens als jij zegt: das niet realistisch ... je wilt niet weten hoeveel city-hoppers er in New York rondvliegen mensen die met een vliegtuig van het ene naar het andere vliegveld in new york gaan? niet helicopter hè, want die kan je wel in gta 4 besturen ik zou het niet weten, jij wel? En alsnog, niko is een arme (illegale) immigrant, dus het blijft onrealistisch.. Reageren
Rensch Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Het is idd (voorheen al gezegd) bewezen dat er geen vliegtuigen in komen. Maar waarom doen ze er geen city-hoppers in om heel snel van de ene kant van de stad naar de andere kant te komen. Maar dan wel op zo'n manier dat je zelf niet vliegt maar een piloot vliegt. ik zeg het nog eens..waarom zou je met het vliegtuig naar de andere kant van dezelfde stad gaan? of je nou zelf vliegt of niet. En zover bekend is er maar 1 vliegveld (bevestigd) in gta 4. om snel op de plek van besteming te komen kan je in gta 4 de taxi nemen, veel logischer. En dan kan je de rit zelf mee maken, uit het raam kijken vanuit de auto zelf, of de taxi chauffeur dubbel betalen om hem sneller te laten rijden, of tripskippen zodat je meteen met de taxi aankomt op bestemming. vliegtuig daarvoor nemen is niet echt handig/realistisch Ik snap je punt ^^ maar ben ik het er niet mee eens als jij zegt: das niet realistisch ... je wilt niet weten hoeveel city-hoppers er in New York rondvliegen mensen die met een vliegtuig van het ene naar het andere vliegveld in new york gaan? niet helicopter hè, want die kan je wel in gta 4 besturen ik zou het niet weten, jij wel? En alsnog, niko is een arme (illegale) immigrant, dus het blijft onrealistisch.. Hahaha ok ok ok je hebt me Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Op wikiGTA heb je alle voertuigen tot nu toe bekend op foto ga naar http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_IV%29 om ze te bekijken En nog geen EEN uit een van de vorige GTA's Bewerkt: 24 augustus 2007 door 2fast{0} Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Op wikiGTA heb je alle voertuigen tot nu toe bekend op foto ga naar http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_IV%29 om ze te bekijken En nog geen EEN uit een van de vorige GTA's De lowrider zit in GTA SA.. En ook in GTA IV dus.. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Op wikiGTA heb je alle voertuigen tot nu toe bekend op foto ga naar http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_IV%29 om ze te bekijken En nog geen EEN uit een van de vorige GTA's De lowrider zit in GTA SA.. En ook in GTA IV dus.. en op een screen kan je een rij bobcats zien..en het is al bekend uit de trailer dat de stallion terug is en uit previews dat de comet en nog een auto terug zijn. ohja en op een van de eerste sceens kan je ook een auto die er vanaf 3 in heeft gezeten zien, maar ben de naam ervan kwijt. Bewerkt: 24 augustus 2007 door b4rtsimps0n Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Op wikiGTA heb je alle voertuigen tot nu toe bekend op foto ga naar http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_IV%29 om ze te bekijken En nog geen EEN uit een van de vorige GTA's De lowrider zit in GTA SA.. En ook in GTA IV dus.. en op een screen kan je een rij bobcats zien..en het is al bekend uit de trailer dat de stallion terug is en uit previews dat de comet en nog een auto terug zijn. Ik bedoelde dat er geen een tussen zit op die plaatjes van wikiGTA Maar die lowrider had ik nog niet gezien Bewerkt: 24 augustus 2007 door 2fast{0} Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Op wikiGTA heb je alle voertuigen tot nu toe bekend op foto ga naar http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_IV%29 om ze te bekijken En nog geen EEN uit een van de vorige GTA's De lowrider zit in GTA SA.. En ook in GTA IV dus.. en op een screen kan je een rij bobcats zien..en het is al bekend uit de trailer dat de stallion terug is en uit previews dat de comet en nog een auto terug zijn. Ik bedoelde dat er geen een tussen zit op die plaatjes van wikiGTA Maar die lowrider had ik nog niet gezien nou dan hebben ze op wikigta dus niet alle auto's tot nu toe bekend op foto want ik kon er zo uit mn hoofd opnoemen die jij daar niet had gezien Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Op wikiGTA heb je alle voertuigen tot nu toe bekend op foto ga naar http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_IV%29 om ze te bekijken En nog geen EEN uit een van de vorige GTA's De lowrider zit in GTA SA.. En ook in GTA IV dus.. en op een screen kan je een rij bobcats zien..en het is al bekend uit de trailer dat de stallion terug is en uit previews dat de comet en nog een auto terug zijn. Ik bedoelde dat er geen een tussen zit op die plaatjes van wikiGTA Maar die lowrider had ik nog niet gezien nou dan hebben ze op wikigta dus niet alle auto's tot nu toe bekend op foto want ik kon er zo uit mn hoofd opnoemen die jij daar niet had gezien Dan is wikiGTA geen goeie bron meer voor GTAforum Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Dan is wikiGTA geen goeie bron meer voor GTAforum WikiGTA ís van gtaforum.. maar het is ook moeilijk om alles constant up to date te houden, zonder af en toe een paar dingetjes te vergeten. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ik hoop dat er voertuigen zo als Alfa Romeo Renault Aston Martin Ferrari Lexus SAAB Audi Fiat Lotus SEAT Bentley Ford Maserati Skoda BMW Honda Maybach smart Cadillac Hummer Mazda Chevrolet Hyundai Mercedes-Benz Subaru Chrysler Jaguar MINI Suzuki Citroën Jeep Mitsubishi Toyota KIA Volkswagen Nissan Volvo Daihatsu Lamborghini Opel Peugeot Dodge Land Rover Porsche eigelijk de merken van deze tijd Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ik hoop dat er voertuigen zo als Alfa Romeo Renault Aston Martin Ferrari Lexus SAAB Audi Fiat Lotus SEAT Bentley Ford Maserati Skoda BMW Honda Maybach smart Cadillac Hummer Mazda Chevrolet Hyundai Mercedes-Benz Subaru Chrysler Jaguar MINI Suzuki Citroën Jeep Mitsubishi Toyota KIA Volkswagen Nissan Volvo Daihatsu Lamborghini Opel Peugeot Dodge Land Rover Porsche eigelijk de merken van deze tijd Jij hebt een groot lijstje,Ik denk niet dat die automerken er in komen.In Amerika rijden tenslotte alleen maar amirikaanse auto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.