b4rtsimps0n Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ik hoop dat er voertuigen zo als enorme lijst Jij hebt een groot lijstje,Ik denk niet dat die automerken er in komen.In Amerika rijden tenslotte alleen maar amirikaanse auto's wat is dat nou weer voor onzin alleen maar amerikaanse auto's in amerika.. ik weet niet hoor maar hier rijden toch ook niet alleen nederlandse auto's? hier heb je ook amerikaanse auto's. zo heb je ook mercedessen, bmw's in amerika..en japanse merken verkopen ze er ook gewoon. wat dacht je van lamborghini's en ferrari's en porsches e.d. die zitten al laaaangg in gta. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) ik hoop dat er voertuigen zo als enorme lijst Jij hebt een groot lijstje,Ik denk niet dat die automerken er in komen.In Amerika rijden tenslotte alleen maar amirikaanse auto's wat is dat nou weer voor onzin alleen maar amerikaanse auto's in amerika.. ik weet niet hoor maar hier rijden toch ook niet alleen nederlandse auto's? hier heb je ook amerikaanse auto's. zo heb je ook mercedessen, bmw's in amerika..en japanse merken verkopen ze er ook gewoon. wat dacht je van lamborghini's en ferrari's en porsches e.d. die zitten al laaaangg in gta. dit moet dan een nissan primera voor stelen http://nl.wikigta.org/wiki/Stratum_%28GTA_San_Andreas%29 dit is de echte http://www.nissan.nl/home/vehicles/passeng....html?ln=/nl_NL als ze er al lang in zitten zo als jij zecht gebruik dan de echte namen of krijg je dan weer gezijk met rechten probeer ze wel zo goed mogelijk na de maken Bewerkt: 11 september 2007 door Rogier0202 Reageren
Naudin Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 (bewerkt) Mij boeit het echt niks of ze echte namen gebruiken, als ze dat zouden doen moeten ze dat oook met eet-tenten enzo doen vind ik.. Bewerkt: 11 september 2007 door Naudin Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Mij boeit het echt niks of ze echte namen gebruiken, als ze dat zouden doen moeten ze dat oook met eet-tenten enzo doen vind ik.. ik bedoel wel de auto op het orgineel laten lijken de naam maak me niet uit Reageren
Naudin Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Mij boeit het echt niks of ze echte namen gebruiken, als ze dat zouden doen moeten ze dat oook met eet-tenten enzo doen vind ik.. ik bedoel wel de auto op het orgineel laten lijken de naam maak me niet uit was niet speciaal op jou gericht hoor, ik zag dat jullie het over zoiets hadden, dus ik dacht, ik moet mijn mening even laten horen Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 ik hoop dat er voertuigen zo als enorme lijst Jij hebt een groot lijstje,Ik denk niet dat die automerken er in komen.In Amerika rijden tenslotte alleen maar amirikaanse auto's wat is dat nou weer voor onzin alleen maar amerikaanse auto's in amerika.. ik weet niet hoor maar hier rijden toch ook niet alleen nederlandse auto's? hier heb je ook amerikaanse auto's. zo heb je ook mercedessen, bmw's in amerika..en japanse merken verkopen ze er ook gewoon. wat dacht je van lamborghini's en ferrari's en porsches e.d. die zitten al laaaangg in gta. dit moet dan een nissan primera voor stelen http://nl.wikigta.org/wiki/Stratum_%28GTA_San_Andreas%29 dit is de echte http://www.nissan.nl/home/vehicles/passeng....html?ln=/nl_NL als ze er al lang in zitten zo als jij zecht gebruik dan de echte namen of krijg je dan weer gezijk met rechten probeer ze wel zo goed mogelijk na de maken Als ze precies, zoals in race spellen, de modellen namaken, zullen ze (lijkt mij) de licentie moeten kopen. Het is de gta wereld, de merken uit het echt bestaan niet het is een alternatieve werkelijkheid moet je maar zien. En ik snap niet wat dat met het statement dat er alleen amerikaanse auto's in amerika rijden te maken heeft eigenlijk kijk bijvoorbeeld is naar de admiral..ik denk dat iedereen wel ziet dat dat een mercedes is. Dat kun je duidelijk zien, en mercedes is, voor het geval je het niet wist, duits, niet amerikaans. Het blijft gewoon enorme grote onzin dat er alleen amerikaanse auto's in amerika rijden..of gta. Reageren
kingofgta Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Hier de auto's die ik graag zou zien* BMW 850 * BMW Formule 1 wagen * Ferrari F40 * Een Spyker * Audi R8 * Porsche 911 * Mitsubishi Galant * Maserati 3200 GTA ook nog een paar oldtimer en voor de rest zien we wel je vergeet nog iets een bmw m3 uit 2007 en de bmw m3 e46 Reageren
Rensch Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 je vergeet nog iets een bmw m3 uit 2007 en de bmw m3 e46 Oh die Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 maar ze kunnen toch gewoon de auto zo laten en de naam weg te laten dan hoeven ze de licentie ook niet de kopen Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 maar ze kunnen toch gewoon de auto zo laten en de naam weg te laten dan hoeven ze de licentie ook niet de kopen ik weet niet of een exacte namaak van de auto zonder de naam ervan te gebruiken mag zonder licentie.. alle auto's in gta lijken nooit precies op het origineel dusja. Maar het is toch wel logisch dat ze in gta niet precies auto's namaken, de hele wereld in gta is anders. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 maar ze kunnen toch gewoon de auto zo laten en de naam weg te laten dan hoeven ze de licentie ook niet de kopen ik weet niet of een exacte namaak van de auto zonder de naam ervan te gebruiken mag zonder licentie.. alle auto's in gta lijken nooit precies op het origineel dusja. Maar het is toch wel logisch dat ze in gta niet precies auto's namaken, de hele wereld in gta is anders. Helemaal mee eens! Stel je voor, ze maken wagens die precies op Reallife lijken! Dan krijgen ze hoge schulden! Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Welke auto's moeten volgen jullie mening in GTA IV zitten?? Bij mij: Stallion Landstalker van III/ Lcs Stratum Alpha Slamvan Nrg 500 en ga zo maar door Veel plezier Reageren
Richie01 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik vind eigenlijk dat er maar eens serieus gewerkt moet worden aan auto's die ik nog nooit in een GTA-game heb gezien, zoals bijvoorbeeld een SUV (grote wagens)... Misschien de volgende zouden mij absoluut interesseren: SUV Toyota's SUV Kia's SUV Hyundai's Ook een mini-cooper lijkt me absoluut geweldig, of misschien zelfs een ouderwetse kever! Reageren
Naudin Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik hoop dat die piaggio uit vice city er weer in zit Reageren
Wesley Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik hoop dat ze nou eens echte automerken gaan gebruiken, niet namen dus zoals: "Cheetah, Turismo, Super GT" Ik wil liever namen zoals; Ford, Mercedes, BMW, dat klinkt gewoon véél leuker. Verder hoop ik ook dat er een echte Dodge Challenger/Charger in zit. Dat zijn echt zulke mooie auto's, een beetje oude auto's, maar het zijn echt super mooie wagens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.