zupadomien Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 weet iemand waar je dat kan vinden? Reageren
juul Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 ik denk op het vliegveld van de 2de stad in een hongar maar je moet wel de vliegschool gedaan hebben om erin te kunnen. P.S. gebruik de zoek functie Reageren
-Richard- Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Je krijgt hem zelf, op je vliegveld in LV. Reageren
juul Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 dus als ik het goed begrijp na de vliegschool??? Reageren
-Richard- Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 dus als ik het goed begrijp na de vliegschool??? Ja, volgens mij moest je dan alles brons halen. (het is gewoon een klein vliegtuigje, als je dan op L1 drukt schiet ie.) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Je krijgt hem pas na een missie In die missie moet je dat gevechts vliegtuig stelen en dan staat hij op je vliegveld Reageren
pimp Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 dan staat hij er voor altijd maar vliegt niet goed :angry: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 dan staat hij er voor altijd maar vliegt niet goed :angry: hij vliegt heel fijn. Je moet natuurlijk wel die motors naar achteren richten met je analog stick , anders vliegt hij net als een helicopter. Reageren
beanzz Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 motors naar achteren richten ??!! hoe dan ??? want ik kan alleen als een slome helikopter vliegen met die jet... maar kan je ff uitleggen hoe dat sneller gaat dan??? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 (bewerkt) motors naar achteren richten ??!! hoe dan ??? want ik kan alleen als een slome helikopter vliegen met die jet... maar kan je ff uitleggen hoe dat sneller gaat dan??? je moet je rechter analog stick gebruiken. en dan vliegt hij veel sneller en is hij veel beter te besturen. Heel makkelijk is het. Probeer maar gewoon iets met je analog stick. Bewerkt: 30 november 2004 door mazzeltje Reageren
liltuner Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 druk met je rechter analogestick een paar seconden naar voren TOT je het beeld ziet verspringen en dan vlieg je lekker en om als piloot te vliegen het zelfde liedje maar dan met de RECHTER analogestick ACHTER uit Reageren
mathijsie Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 bedank dat wist ik niet wan t ik vond het een dom vliegtuig Reageren
Vayne Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 dan staat hij er voor altijd maar vliegt niet goed :angry: hij vliegt heel fijn. Je moet natuurlijk wel die motors naar achteren richten met je analog stick , anders vliegt hij net als een helicopter. en de wielen inklappen Reageren
CJ-SA Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Wielen inklappen en besturen als een helikopter , neus naar onder gericht Reageren
zupadomien Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 kan iemand dat op kaar zetten??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.