neo's Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 eej je kunt ook hem krijgen met een missie die bij 3e eiland vlak bij ingang vliegveld zelf staat een rood markerd missie sein of zoiets moet je milletary service pakken start de missie op jouw eigen vliegveld en dan moet he hem in de loods plaatse dan heb je hem ook Reageren
zupadomien Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2004 kan iemand dat gevechtsvliegtuig of straaljager op kaart zetten????? Reageren
zupadomien Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ehi:) hier reageert niemand meer Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Heej 3 posts achter elkaar dit mag niet! En die straaljager staat gewoon op je EIGEN vliegveld is dat nou zo moeilijk? Reageren
zupadomien Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2004 jammergenoeg wel(sorry)ik zit half lasventuras en er zijn er die zeggen dat je dan al die missie op het vliegveld kunt doen vooor die straaljager maar ik heb die nog niet :huh: Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Nee het is een van de laatste missie's van het hele spel! Of je zorgt dat je hem krijgt door bij de vlieg school alles goud te halen. Reageren
zupadomien Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ik denk al dat ik bij alles goud heb!! Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 ik denk al dat ik bij alles goud heb!! ja dan staat die straaljager er . Reageren
BrokenTable Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 ik denk al dat ik bij alles goud heb!! ja dan staat die straaljager er . Nee, de Hunter staat er dan. De Hydra komt na Vertical Bird Reageren
Joker Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Na brons krijg je een oud gevechtsvliegtuig, na de missie vertical bird krijg je de F16... Dit is een van de laatste missies in LV, dus gewoon door gamen Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Na brons krijg je een oud gevechtsvliegtuig, na de missie vertical bird krijg je de F16...Dit is een van de laatste missies in LV, dus gewoon door gamen hoeveel missies telt de verhaal lijn Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 110 tot 120 zoveel dat is omgeveer het dubel van gta3 dat word leuk en na hoeveel missies is de 3de stad geunlocked Reageren
pinguin Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 de 3e stad werd bij mij bij missie 59 - 60 geunlock Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.