Gta-killer Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik ben van plan om een playstation 3 te komen om o.a. GTA IV te spelen. Omdat ik niet weet hoe GTA op de console speelt (ik heb wel op psp maar dat is heel anders als de nieuwe versies) wil ik aan de mensen die San Andreas op de xbox/ps2 en op PC hebben of ps2/xbox versie niet slechter is. Leg dan ook uit waarom de pc of console versie nou beter of slechter is. Reageren
Bling Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ach ja, wat versta je onder slechter..? Met de PC-versie heb je uiteraard meer vrijheid qua modding mogelijkheden en dergelijke. Ook zijn de graphics wat opgepoetst, ten opzichte van de PS2-versie. Daarnaast is het in feite gewoon hetzelfde spel, wat dus weinig verschil verder maakt als je kijkt naar de aspecten binnen het spel zelf. P.S. Let wel op dat niet alle PS2-games goed functioneren op de Playstation 3. Op deze site kun je controleren of het spelen van een bepaalde PS2-game problemen oplevert op de PS3, wat dus helaas bij GTA San Andreas wel het geval blijkt te zijn.. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik heb SA wel ff bij een neef op de x-box 360 gespeeld maar ik vind pc gewoon veel fijner spelen. En al helemaal het schieten... Verder geef ik Bling gelijk... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 De graphics zullen op ps3 mooier zijn dan op de mijn pc. dat je niet kunt modden is inderdaad een groot nadeel, maar misschien kan je via downloatable content soort mods downloaden. Maar spelen jullie liever ps2 versie met controller op de bank, of spelen jullie liever pc versie op pc. Bij welke versie heb je dus meer plezier door het zelfde te doen? (bv door stad rijden) Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Duidelijk bij de pc Reageren
Preddy Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik zou zeggen dat een spel als dit fijner speelt op een console dan een PC. Buiten mods om zijn er zoals gezegd weinig verschillen en dan kom ik al snel uit op de controls. Op een console heb je een x aantal knoppen tot je beschikking om alle handelingen in het spel mee te doen, die vaak zo te bereiken zijn je overal makkelijk bij komt. Dit in tegenstelling tot een toetsenbord + een muis, ik heb het een aantal uurtjes geprobeerd en dat valt mij gewoon vies tegen ten opzichte van mijn PS2 controller. Je springt met je rechterhand van de muis naar het toetsenbord bij de verschillende voertuigen en een helikopter besturen is een heel werk. Er zal wel wat gewenning ontbreken bij mij maar ik denk dat een toetsenbord niet in de buurt komt van een controller. Een groot nadeel is wel dat het handmatig richten met een controller redelijk lastig is, maar aangezien je dat niet onoverkomelijk vaak tegenkomt in het spel is dat wel te doen. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik speel het liever op de pc. Maar niet met een keybord. Ik moet bekennen dat ik gwn een controller heb die gelijk is aan de controller van de PS2. Maar sommige missies (zoals de eerste van Zero) die lukt me niet met een controller. Dus die heb ik gewoon met de muis gedaan. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) De PC versie ziet er wat mooier uit. Maar op de Ps2 speelt het fijner. Ik was een keer een weekend bij een vriend. Die had Sa op de pc en xbox ! Met de pc versie ben ik in 2 dagen tijd tot missie 6 gekomen En met de Xbox versie tot missie 11 Het lukte niet om goed te kunnen spelen ! Ps2 vind ik het fijnst ! Bewerkt: 9 april 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
GTA Monster Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Jup.... PS2 is ook fijn omdat lopen/schieten enz. makkelijk is op een PS2 dan op PC! Remeber, PS2 your system is easy! Reageren
Rivel Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik speel hem op de PDC maar kan mensen di ehem op de PS2 spelen! En ze zijn allemaal zeer goed! Geen verschil(buiten dan dat je niet kan moddenme tPS2) Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Nu ja, hangt ervan af wat je gewend bent. Ik vind makkelijker mikken met PC (ook al mikt xbox/ps2 automatisch). Ook vind ik de controls makkelijker. Maar als je ene ps3 wilt kopen, kun je dat even goed doen voor GTA 4 (doe ik) Reageren
Gta-killer Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik ben er uit en ik ga een ps3 kopen, als ik een nieuwe pc zou kopen die nog duurder is als een ps3 gaat de pc hooguit 2 jaat mee, en een ps3 gaat makkelijk 5 jaar mee. En dat sommige de controller fijner vinden en andere toetsenbord en muis ligt er gewoon aan wat je gewond bent. Als ik op een ps2 zou spelen doe ik het veel slechter als op pc want ik ben pc gewoon gewent (bij pc maak ik bijna alleen maar headshots met sommige wapens). En nu zeggen veel dat graphics op pc mooier zijn als ps2 (wat ook zo is), maar ik denk dat maar weinig pc's betere grphics hebben als de ps3 Reageren
iamyourghost Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 ik vind de ps2 versie beter het maakt me niet uit over mods want ik heb action replay Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.