Pitbull Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik vind deze zeer goed gelukt... Reageren
.Syfes Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Het is ook heel goed gelukt , het zwaard effect vind ik helemaal top ,maar je over de font ben ik niet tevreden over ,ik zou het veranderen . De achtergrond is aan de rechterkan heel goed gedaan maar je moet wat meer brushes ,C4d enzovoort om het een mooier effect te maken en om het wat optevullen en optevrolijken denk daar de volgende keer aan . 8.5/10 Greetings .Syfes Reageren
Eros Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) De achtergrond en tekst zijn wel vrij mooi en passen ook goed bij elkaar. Dat zwaard vind ik niet echt zo geslaagt omdat je niet echt duidelijk kunt zien wat het is en de effecten op dat zwaard passen ook niet echt bij de rest van de sig. Ik vind ook dat je wat meer aan de tekst had kunnen doen, want nu is hij een beetje simpel. Al bij al geef ik je een 7/10, een middelmatige maar zeker niet slechte signature, KUTGW. Bewerkt: 9 april 2007 door Eros Reageren
Woetsha Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hee P*, Zeer goede sig maar toch een paar min punten : De font van ''Pitbul'' is niet goed probeer een andere font. De link in je signature naar imageshack, zou ik beter er afhalen. Je heb wel een goede achtergrond genomen en een goede render! KUTGW! Voor jou signature : 7,5/10. Reageren
Eros Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hee P*,Zeer goede sig maar toch een paar min punten : De font van ''Pitbul'' is niet goed probeer een andere font. De link in je signature naar imageshack, zou ik beter er afhalen. Je heb wel een goede achtergrond genomen en een goede render! KUTGW! Voor jou signature : 7,5/10. Waarom er af halen? Dat is het minste dat je kunt doen uit respect voor ImageShack want zij zorgen ervoor dat jij je plaatjes gratis kan hosten. Ook heeft het niets te maken met de ratings van de sig want het gaat om het grafische. Sorry dat moest er even uit. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.