Jump to content

Pitbull Vs. .Syfes

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Voetbal

Design: Signature

Size: rond de 350x120

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inleveren: Zo snel mogelijk

De mijne komt na de jouwe :engel:

Geplaatst:

ik heb wel een plaatje van een tijdje geleden :) *1 maand ongeveer*

ik hoop dat die goed genoeg is :)

signature:

cronaldoij3.png

Geplaatst:
ik heb wel een plaatje van een tijdje geleden :) *1 maand ongeveer*

ik hoop dat die goed genoeg is :)

signature:

[Plaatje]

Premade: Nee

Dat betekend dus dat je geen signature mag nemen die je al op voorhand hebt gemaakt. Als Pitbull hier natuurlijk mee akkoord is, geen probleem. Maar ik zeg het maar. ;)

Geplaatst:

idd, sorry Djani. Ik zet bij premade 'nee' omdat ik vind dat je voor een battle moeite mag doen...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er lang over gedaan maar hier is mijn sig

: post-38663-1176212305.jpg

Greetings Syfes

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

De effecten bij .Syfes zijn heel mooi gedaan alleen vind ik de tekst en de render niet zo goed gedaan.

Bij Pitbull zijn de effecten iets minder maar het past tenminste allemaal goed bij elkaar, daarom gaat mijn stem naar Pitbull.

Geplaatst: (bewerkt)

Eerlijk gezegt vind ik ze beiden niet echt mooi maar ik stem voor Pitbull omdat je zijn sig beter ziet die van .Syfes vind ik niet echt goed je ziet weinig .Syfes probeer eens een andere stijl of meer tutorails te lezen.

Want het gaat over voetbal en bij .Syfes zie je weinig erover.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Ik zag bij syfes eerst niet dat die man een voetballer is!

dus veel te ontduidelijk!

daarom ook mij stem naar Pitbull

Geplaatst:

Hoort die wazigheid zo???.Je ziet niet echt dat het een voetballer is!.Als het nou niet wazig was stemde ik op jou;)

Stem:Pitbull

Geplaatst:

Hee, ik vind het beide geen geslaagde sigs :

Syfes. :

Om te beginnen zag ik niet meteen aan je sig dat het over voetbal gaat en het is veel te wazig !

Maar je hebt er wel mooie effecten aan toegevoegd maar ik denk juist iets te veel

Pitbul :

Jou sig heb ik al gerate in graphic showroom namelijk je sig is ook wazig maar op sommige gebieden niet. En je naam is zéér goed geplaats, maar je sig vind ik eigenlijk ook niet ''MOOI''

Waarom zijn jullie beide sigs zo wazig, het onderwerp is niet wazig maar voetbal :duh: !

Mijn stem gaat naar: Pitbul

Geplaatst:

Volgens heeft er iemand nog niks gemeld via pb, dit wordt dan ook gelijk als te laat beschouwd. Heb je het wel op tijd gemeld neem dan even contact op met mij via pb en vertel hoe het zit.

Locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...