JeGe Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik heb op www.gtacrime.nl wat mods zoals echter bloed enzo gedownload. maar nu weet ik niet hoe ik ze op het spel zet wie kan mij DUIDELIJK uitleggen hoe dat moet? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik heb op www.gtacrime.nl wat mods zoals echter bloed enzo gedownload.maar nu weet ik niet hoe ik ze op het spel zet wie kan mij DUIDELIJK uitleggen hoe dat moet? Dan heb je vast deze mod gedownload. Ik wil wel even uitleggen hoe je hem installeert. Eigenlijk is het heel simpel, als je de readme had geraadpleegd dan zou je dit ook hebben kunnen weten, maar goed. Als je de mod opent zie je twee bestanden: 'particle.txd' en 'particle.cfg'. Deze twee bestanden bevinden zich in de Data map van Vice City (../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Data.) Die bestanden die daar staan, moet je vervangen met de twee uit de mod. Kopieer dus de 'particle.txd' en 'particle.cfg' uit je mod naar '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Data'. Als er wordt gevraagd om iets te overschrijden kies dan voor 'Ja'. Maak overigens wel back-up's van je bestanden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.