Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Versie 1

taxi4ctu0.png

Versie 2

taxi4mq8.png

Raten maar, en graag ook tips, zodat mijn volgende nog beter wordt :D

En weten jullie nog meer plaatjes van de auto uit Taxi 4? Anders pictune ik wel een Peugeot 407 naar die in de film :clown:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Mooie sig Iktz0r :)

7,5/10. :puh:

Nu even een algemene opmerking, dat Ikt in het klein onderaan had we iets opvallender gekunt, en dat grijs is ook niet super.. Maar hij is verder wel leuk! :dans:

Geplaatst:

Als ik een grotere doe, dan wordt het lelijk, deze font is gemaakt voor 10 px :$

Maar wat grijs? Dat gedeelte achter het grote woord taxi moet toch transparant zijn? In FireFix is hij wel transparant..

Geplaatst:

Ik zie hem ook met een grijze achtergrond, maar als hij in FF werkelijk transparant is dan vind ik dit een heel geslaagde signature. De auto die er uit "popped" vind ik heel mooi, de effecten op de achtergrond en tekst zijn ook heel mooi gedaan. 9/10 ;)

Geplaatst:

Zeer goede signature Ikt, zeker die overgang van grijs naar de auto maar het zou beter zijn als het transparant was en Ikt is ook niet zo goed, maak hem iets groters en zet er een andere font in dan maakt hij hem weer mooier. Voor de rest is hij wel goed genoeg !

Ik geef je een 8/10.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm. Hoe maken jullie het dan transparant? Ik sla het altijd op met .png als het transparant moet zijn. met .gif opslaan doe ik niet zo graag, dan wordt de kwaliteit lager. Ik ga het proberen om met .jpg/.bmp op te slaan, maarmet de achtergrondkleur van GTAForum.

EDIT: Hier is en printscreen van het topic met mijn signature, zodat jullie zien hoe het hier er uitziet.

printscreensighy4.th.jpg

[Resolutie 1280x1024

EDIT #2:

taxi4mq8.png

Is hij nu wel goed?

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Nice!

+ Punten:

-Mooie afwerking

-Leuk idee

-Goed gemaakt

-...

- Punten:

- Slechter overgang van blauw naar transparant

- TAXI teken links beneden is niet mooi(zet opacity op 100 %)

Conclusie:Leuke sig. hier en daar de puntjes op de I en hij is perfect!

Eindtotaal: 8.5/10

Rivel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...