Jump to content

Lazlow inderdaad terug in Grand Theft Auto 4!?


DaddyPimp

Recommended Posts

Lazlow komt waarschijnlijk opnieuw voor in Grand Theft Auto IV!

Bijna iedereen kent IMDB wel, op deze site staan letterlijk álle artiesten ter wereld, films, crewmembers, en is dan ook de grootste online movie databank ter wereld.

Ook staan hierop videogames, met hierin alle personen die een stem hebben ingesproken voor de game.

Wanneer je GTA IV opzoekt, zul je zien dat onder "Voice Actors", de naam Lazlow weer staat!

Ook staan er de namen:

Carl Jhonson, - Zou CJ terugkeren of een gastrol krijgen in de game?!

Dexx als Lead

en Illspirit als Heavy.

Deze laatste 2 zijn nieuw, en zijn vrij onbekend.

Ook is het nog niet zeker dat CJ, Lead, en Heavy in de game voorkomen, aangezien er achter staat: "rumored" wat betekent dat dit alleen geruchten zijn.

Achter Lazlow staat echter niets, en dat betekent dus dat hij waarschijnlijk in de game terugkeert.

Geen waterdicht bewijs, maar in ieder geval een stap in de goede richting!

Kijk hier op IMDB:

http://www.imdb.com/title/tt0802999/fullcredits#cast

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is absoluut nog niet zeker, het is pas zeker als we hem op screens gezien hebben of in het spel gehoord hebben als host. Ook zal Rockstar Games dit in de loop der tijd wel rustig aan bekend maken, maar waar zou IMBD dit weg kunnen halen. Rockstar Games heeft een enorm strenge policy, en elke medewerker moet tekenen voordat hij aan iets mee werkt. Die zullen dus niks laten glippen, en dat is nou precies het probleem bij deze website.

Het is een enorme website met bordevol goede, maar ook slechte informatie. Twee crew leden van GTAForums, het Engelse forum hebben hen namen erop gezet, en wat blijkt? IMDB accepteert deze namen gewoon. Denk je dat Dexx en Illspirit in het spel voor gaan komen? Nou dacht het niet, anders hebben die twee gasten veel geld verdient. En hieruit kunnen we dus concluderen dat het absoluut nog niet vertrouwelijk is.

Je kunt dit pas als bron gebruiken, wanneer het door Rockstar Games zelf bevestigd is. Tevens hoop ik hem er wel in te zien, omdat hij gewoon een erg goede host is en hij hoort bij het spel. Alleen Rockstar Games heeft ook kenbaar gemaakt een hele andere richting in te wille gaan met GTA, gezien de verandering van de scripts (RAGE) en de betere graphics. Het is dus nog even afwachten vrees ik... Verder is het wel vet dat je het even hebt gemeld. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Enige waar je waarschijnlijk uit kunt concluderen dat Lazlow in GTAIV zit is dit geluid stukje wat ik enkele dagen geleden online heb gezet. en de website van Lazlow waar hij een GTA4 trailer online heeft gezet.

Verder is er nog niks bekend en niets officieel bevestigd over Lazlow en wat er uberhaubt voor muziek en radio bij het spel zit. Deze informatie volgt waarschijnlijk deels pas in Mei. Wij van GTAGames.nl zullen bovenop deze gegevens springen en zelf ook met wat exclusieve informatie en screenshots komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lazlow komt waarschijnlijk opnieuw voor in Grand Theft Auto IV!

Bijna iedereen kent IMDB wel, op deze site staan letterlijk álle artiesten ter wereld, films, crewmembers, en is dan ook de grootste online movie databank ter wereld.

Ook staan hierop videogames, met hierin alle personen die een stem hebben ingesproken voor de game.

Wanneer je GTA IV opzoekt, zul je zien dat onder "Voice Actors", de naam Lazlow weer staat!

Ook staan er de namen:

Carl Jhonson, - Zou CJ terugkeren of een gastrol krijgen in de game?!

Dexx als Lead

en Illspirit als Heavy.

Deze laatste 2 zijn nieuw, en zijn vrij onbekend.

Ook is het nog niet zeker dat CJ, Lead, en Heavy in de game voorkomen, aangezien er achter staat: "rumored" wat betekent dat dit alleen geruchten zijn.

Achter Lazlow staat echter niets, en dat betekent dus dat hij waarschijnlijk in de game terugkeert.

Geen waterdicht bewijs, maar in ieder geval een stap in de goede richting!

Kijk hier op IMDB:

http://www.imdb.com/title/tt0802999/fullcredits#cast

Die twee laatste zijn leden van gtagames.

PatrickW vertelde me dit in het gtaIV onderzoek.

Hiermee bedoelen ze dat je niet alles op die site moet geloven.

Ik kan het mis hebben hoor.Maar dit is mijn mening.

Tot zover ''waarschijnlijk speeld lazlow mee''

Link to comment
Delen op andere websites

Die twee laatste zijn leden van gtagames.

PatrickW vertelde me dit in het gtaIV onderzoek.

Hiermee bedoelen ze dat je niet alles op die site moet geloven.

Ik kan het mis hebben hoor.Maar dit is mijn mening.

Tot zover ''waarschijnlijk speeld lazlow mee''

Nee, dit zijn niet 2 leden van GTAGames, maar van GTAForums.com. Niets is zeker, en zoals Joriz al zegt zullen we moeten afwachten tot er meer info komt vanuit Rockstar, en dan is dit forum één der eerste die de informatie binnen krijgt. Tot die tijd; afwachten...

Link to comment
Delen op andere websites

CJ lijkt me wel vet! En van Lazlow, dat sprak vanzelf! We zagen hem al! Leuke info! Thnx!

Rivel

Zoals hierboven al is gezecht, het is niet gegarandeert. We kunnen hier spreken van een van de véle 'geruchten' rond GTA4. IMBb heeft veel informatie over films, games, personages en acteurs/actrices, maar dat zegt nog niks. Ook deze site bevat erg veel fouten, en daar zijn meer artikels van. Zo hier een verhaal dat erg lijkt op die van de twee leden van Gtaforums,, die tevens besproken worden door Summerbase, Joriz en Dutchy. Ook hier wordt onvertrouwelijke informatie doorgegeven aan de site, waarnaar dit zonder pardon op de site wordt geplaatst.

Dat CJ en Lazlow eventueel in het spel kunnen voorkomen kunnen we niet weten, en zij dus ook niet. tenzij ze deze informatie van rockstar zelf hebben, maar dat is dus duidelijk niet het geval.

Gewoon maar afwachten dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Lazlow komt waarschijnlijk opnieuw voor in Grand Theft Auto IV!

Bijna iedereen kent IMDB wel, op deze site staan letterlijk álle artiesten ter wereld, films, crewmembers, en is dan ook de grootste online movie databank ter wereld.

Ook staan hierop videogames, met hierin alle personen die een stem hebben ingesproken voor de game.

Wanneer je GTA IV opzoekt, zul je zien dat onder "Voice Actors", de naam Lazlow weer staat!

Ook staan er de namen:

Carl Jhonson, - Zou CJ terugkeren of een gastrol krijgen in de game?!

Dexx als Lead

en Illspirit als Heavy.

Deze laatste 2 zijn nieuw, en zijn vrij onbekend.

Ook is het nog niet zeker dat CJ, Lead, en Heavy in de game voorkomen, aangezien er achter staat: "rumored" wat betekent dat dit alleen geruchten zijn.

Achter Lazlow staat echter niets, en dat betekent dus dat hij waarschijnlijk in de game terugkeert.

Geen waterdicht bewijs, maar in ieder geval een stap in de goede richting!

Kijk hier op IMDB:

http://www.imdb.com/title/tt0802999/fullcredits#cast

Als je IMDB als bron gaat gebruiken kan je net zo goed de topic sluiten..

Link to comment
Delen op andere websites

Carl Jhonson is geen Carl Johnson..

Dit zijn toch de ''insprekers''?

Dus dan zal de naam Carl Jhonson niet de naam van een karakter zijn, maar van iemand die als voice actor meedoet.

Toch denk ik niet dat dit erg als bewijs kan dienen, hoewel ik wel verwacht dat Lazlow terugkeert :)

Link to comment
Delen op andere websites

Carl Jhonson is geen Carl Johnson..

Dit zijn toch de ''insprekers''?

Dus dan zal de naam Carl Jhonson niet de naam van een karakter zijn, maar van iemand die als voice actor meedoet.

Toch denk ik niet dat dit erg als bewijs kan dienen, hoewel ik wel verwacht dat Lazlow terugkeert :)

VColgens mij is dat gewoon een tipfout...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar achter die 2 gtaforums mensen stond gerucht. Dus miss alles waar ze geen gerucht achter zetten is waar

Benadruk je misschien is, dus dat is dan misschien ook niet waar en kan je net zo goed "gerucht" achter zetten. Want maar weinig is zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...