spoeky Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Dit was al een paar maanden geleden gepost. Maar het is best een grote kans dat Lazlow terug komt. Hij zat in bijna elke gta. Maar ik denk niet dat CJ er weer inzit. Rockstar had gezegt dat gta IV niks met de andere gta's te maken heeft. Dus waarom zouden ze CJ weer als personage erin doen?
Shorty_D Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 CJ in GTA IV. Nee ik denk niet dat dat staat te gebeuren.Lijkt me ook onwerkelijk overigens omdat ze een nieuwe set wilden maken en niets (op audio en reclame na) van de vorige reeks wilden meenemen.
Certified Gangsta Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 haha ik poste dit 2 maanden geleden al O ja, kan niet omdat het toen nog niet bekend was en 2, waar postte je het dan?? o ja, kijk jij hier maar even pikkie http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry601160 hier wees ik iedereen al op info van het IMDb. dus niet zeggen dat het niet zo is.
Gta Smurf Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Lazlom heeft bijna in alle GTA's gespeeld en ik denk dat we hem in deze en de volgende GTA nog wel gaan horen En over CJ lijkt me wel vet en ik denk dat we hem wel terugzien in GTA4 Bewerkt: 11 april 2007 door Gta Smurf
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Cj zal denk niet terug komen .. Zou nogal raar zijn.. Want in 1992 gaat hij weg uit Liberty City en gaat naar SanAndreas. Warom zou die dan in 2006/2007 weer terug gaan ?
Certified Gangsta Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 er staat ook bij dat het een gerucht is. maar dan alsnog, ze verzinnen heus wel wat om de verhaallijn zó te maken dat CJ een reden had om terug te gaan. 2007 is immers wel 15 jaar na 1992. das een lange tijd waarin alles kan gebeuren.
Recommended Posts