Jump to content

gti(grand tani island) lukt niet wie kan mij helpen

Recommended Posts

Geplaatst:

k heb hier gti gedownload en k heb alles gedaan wat k moest doen en daarna heb k sa opgestart met new game en toen zij die sa reageert niet meer please help me k weet egt niemeer wat k moe doen.

Geplaatst:
k heb hier gti gedownload en k heb alles gedaan wat k moest doen en daarna heb k sa opgestart met new game en toen zij die sa reageert niet meer please help me k weet egt niemeer wat k moe doen.

Het eerste wat in me opkomt als ik je probleem lees, is dat je een verkeerde versie van het spel hebt.

Waarschijnlijk denk je gewoon dat je één versie hebt van GTA maar dit zijn er eigenlijk twee. Hoe en wat precies dat is een lang verhaal maar uiteindelijk komt het er op neer dat je met V1 wel kan modden en met V2 niet kan modden. Ik denk dus persoonlijk dat jij die laatste, V2 hebt. Om hier achter te komen raad ik je aan deze patch even te downloaden en uiteraard te installeren. Doet hij het daarna nog niet meld het dan even hier zodat we verder naar het probleem gaan zoeken!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...