Eros Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Ik had nog eens zin om te photoshoppen en dit is het resultaat daarvan: Ratings en tips zijn altijd welkom. En rate deze ook plz. Is gemaakt met dezelfde stijl. Zeg ook welke julie de mooiste vinden, die zet ik dan in men sig. Ik vind persoonlijk de tweede beter gelukt. Bewerkt: 10 april 2007 door Eros Reageren
Aeroplane Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Een Reactie van een niet photoshopper 1ste : Ik vind dit een hele mooie , Het lettertype is er wel mooi bij alleen het ding zelf , ik weet niet goed wat het is 8/10 2de: Gewoon af ! Spijtig van de man , ik had liever een vrouw gezien Maar toch , 9/10 Bewerkt: 10 april 2007 door Aeroplane Reageren
Eros Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Een Reactie van een niet photoshopper 1ste : Ik vind dit een hele mooie , Het lettertype is er wel mooi bij alleen het ding zelf , ik weet niet goed wat het is 8/10 2de: Gewoon af ! Spijtig van de man , ik had liever een vrouw gezien Maar toch , 9/10 Zoals je in de titel van dit onderwerp kunt zien is het een robot. ^^ En een vrouw past niet echt in dit type van signature vind ik. Dit is meer een "stoerdere" signature. ^^ Maar speciaal voor jou zal mijn volgende signature een lekkere chick bevatten. Toch bedankt voor de commentaar en ratings. Reageren
.Syfes Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Achtergrond past bij de render font ook ,wat effectjes gebruikt dat vind ik positief,doe voor de zekerhied nog eens een gausian blur of toevoegen . 8/10 Dit vind ik wat minder dit past niet bij de render ,maar slecht is het niet 6/10 Greetings .Syfes Ps:het is geen robot maar een bionocle Reageren
Eros Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 PS:het is geen robot maar een bionocle Whatever! ^^ Ik ging deze 5 normaal in die shop zetten, maar ze zijn net een paar kb te groot. Tombraider Sig: Tekken Sig: Prince Of Persia Sig: GTA VC Sig: Need For Speed Sig: Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 tombraider sig: een hele leuke signature de render is mooi ingeblend en de kleuren komen mooi overheen en zijn niet te vel. de achtergrond is mooi gedaan en door de achtergrond heb je het gevoel als ie een beetje in de grotten/tombes loopt rate: 8,5 tekken sig: dit vind ik een van de mindere signatures want ik vind de kleur geel veel te veel overheersen, verder is de render wel netjes maar heelaas valt hij te weinig op door de achtergrond rate: 6 PoP sig: deze signature ziet er goed uit maar heelaas heeft het weer hetzelfde probleem als de tekken signature dat de kleur rood te overheersend is alleen bij deze heb je het in mindere mate en vind ik deze dus een stukje beter rate: 7,5 GTA VC sig: wederom maakt de achtergrond de signature minder mooi dan je het had kunnen maken als je de render meer naar voren had laten komen. rate: 5,5 TIP voor de laatste 3 sigs : probeer de render iets meer naar voren te laten komen door de achtergrond kleur iets donkerder te maken en mischien toch iets vellere kleuren te gebruiken Need for Speed sig: opzich wel een grappige signature de render komt er hier wel mooi uit, verder vind ik de achtergrond niet echt bij de render passen en dat vind ik helaas een -punt rate: 8.0 Reageren
Rivel Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Allebei leuke sigs. maar vind ze wat hetzlefde(qua brushes) Voor de rest geen - punten! Ik geef je een 7.5/10 Rivel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.