Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Klein en niet orgineel.

Dit is geen raten, rate ff normaal plz, zeg ff wat over de effecten, en over de res. Ik snap ook niet waarom hij niet orgineel is, dus kan je misschien ff wat meer erover zeggen?

Geplaatst:
Klein en niet orgineel.

jongen, dit heet geen raten he ;) dat heet afzijken van een sig als je er geen verstand van hebt :duh:

rate,

.antonio toch, jou sigs zijn echt GE-WELDIG

je hebt je render mooi in je sig verwerkt en met de brushes er omheen lijkt die er nog beter in te zitten

de kleur van je sig is ook weer mooi, het is niet echt de kleur style dat bij halo past maar dat is niet zo erg :)

je sig word helemaal afgemaakt door de c4d om je render heen maar ik vind het toch jammer dat er geen kleur in je sig zit

8,5/10

:bier:

Geplaatst:

Very nice! Mooi leuk kleurengebruik! Wel een beetje te donker! Maar dat maakt niet uit! Vind het font niet zo mooi! 8/10

Rivle

Geplaatst:

Bedankt voor jullie rates :). 4 rates en 2 verschillende meningen, het is dus echt een sig van een style waar je maar van moet houden :).

Ik heb de sig kleurloos gemaakt omdat hij met kleur er ongeveer zou uit zo zien:

halocopyvw1.png

Oftewel; Paars. Dat komt niet door mijn effecten maar door de render (ja dat heb ik even goed bekeken door alle layers weg te klikken ;)).

Het font is gewoon van Halo, maar omdat ik van meerdere mensen hoor dat het niet mooi staat heb ik het maar even weg gehaald :):

halo0pq1.png

En ook speciaal voor Rivel nog een latste versie gemaakt, iets lichter:

halolichtnj7.png

@Syfes: Ik snap je niet. Ik zie geen een sig van mij die dezelfde style heeft, en dan bedoel ik dus van de laatste 2 a 3 maanden. Noem is een sig van mij die op deze sig lijkt, en geef daar ook meteen wat argumenten bij. En dan gaat het dus niet om de size ofzo...

Geplaatst: (bewerkt)

Die versie zonder die HALO vind ik erg mooi en daar heb ik niets op aan te merken, mooi gedaan 9/10 :tu:

En Syfes als Antonio niet weet wat je bedoelt is het toch normaal dat je een beetje meer uitleg geeft, want het is de bedoeling om tips te geven zodat hij zijn volgende design kan verbeteren. Niet zomaar een mening geven waar hij dan zelf nog de betekenis van moet gaan zoeken.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:
Offtopic: Ik heb een mening gegeven en meer moet je daar niet aan zoeken

Greetings .Syfes

Meningen vind ik goed, daar heb ik wat aan. Maar dan moet het wel een goede mening zijn, en daar zou ik dan ook wel tips bij willen krijgen. Geef misschien ook nog wat argumenten bij je meningen en hoe jij het zou doen.

Naast alleen meningen zou ik ook wel feiten willen weten...

Geplaatst:
Dit is net als je vorige sig , .Doe eens een andere stijl ,heb ik ook gedaan

6/10

Greetings .Syfes

Ja maar voor jou moesten we niet streng zijn.

En .Antonio ik vind hem prachtig een dikke 10 kun je maybe een tut maken hierover ik vind hem super!

Geplaatst:
Dit is net als je vorige sig , .Doe eens een andere stijl ,heb ik ook gedaan

6/10

Greetings .Syfes

Ja maar voor jou moesten we niet streng zijn.

En .Antonio ik vind hem prachtig een dikke 10 kun je maybe een tut maken hierover ik vind hem super!

Tnx voor je rate! Ik kan denk ik wel een tut maken ;), maar duurt dan nog wel ff ;)

Geplaatst:

Ik vind je tekst maar niks, want het voegt niet echt iets speciaals toe aan je sig. Rondom Master Chief zitten wel wat effecten, alleen verder is de achtergrond enkel wat cinema 4d's en een kleurtje.

70% - Ziet er goed uit, alleen een paar dingen zijn wat minder.

Geplaatst:

opzich is hij best mooi maar heelaas is de achtergrond wat leeg en word de signature een beetje saai.

de kleur is idd een beetje saai maar met de goeie kleuren kan je de boel wel een beetje vrolijker maken.

de c4d render maken het wel iets leuker.

TIP: probeer een iets vollere achtergrond te maken en iets meer kleur erin te verwerken.

rate: 7,5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...