Neville Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Deze discussie slaat weer een beetje op mijn topic over de Blue Hell, maar even ter zake. Iedereen weet dat in SA een "muur" is in het water waar je normaal gesproken niet doorheen kan. Maar met een trainer bijvoorbeeld kun je makkelijk langs die muur. Maar het wordt dan een oneindige reis over het water naar niets. Dus wat zit er achter die muur? Is het gebied daar "vervloekt"? Om het maar even zo te noemen... Hebben de mensen van Rockstar dat gebied zo geprogrammeerd dat dat zich steeds repeteert? (In GTA 3 bijvoorbeeld is er een duidelijke eindstreep van de wereld die je spel laat crashen als je over die lijn gaat) Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Deze discussie slaat weer een beetje op mijn topic over de Blue Hell, maar even ter zake.Iedereen weet dat in SA een "muur" is in het water waar je normaal gesproken niet doorheen kan. Maar met een trainer bijvoorbeeld kun je makkelijk langs die muur. Maar het wordt dan een oneindige reis over het water naar niets. Dus wat zit er achter die muur? Is het gebied daar "vervloekt"? Om het maar even zo te noemen... Hebben de mensen van Rockstar dat gebied zo geprogrammeerd dat dat zich steeds repeteert? (In GTA 3 bijvoorbeeld is er een duidelijke eindstreep van de wereld die je spel laat crashen als je over die lijn gaat) Bedoel je dat je als je zwemt in de richting van uit de kaart het eeuwig water is? Reageren
ikt Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Dat ga ik uitzoeken. (als ik GTA SA aan de praat krijg) Ik ga een trainer installen dat ik met de snelheid van het licht ga, totdat ik niet meer verder kan. Of als je steeds doorgaat kom je weer GTA SA tegen, wat mijn niet zo waarschijnlijk lijkt omdat de coördinaten zo lopen dat GTA SA niet ''rond'' is. (Wiskunde is tóch ergens goeed voor) Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Dat ga ik uitzoeken. (als ik GTA SA aan de praat krijg) Ik ga een trainer installen dat ik met de snelheid van het licht ga, totdat ik niet meer verder kan. Of als je steeds doorgaat kom je weer GTA SA tegen, wat mijn niet zo waarschijnlijk lijkt omdat de coördinaten zo lopen dat GTA SA niet ''rond'' is.(Wiskunde is tóch ergens goeed voor) Wow, kun je die trainer hier posten, lijkt me wel leuk Reageren
SWYV Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) jij kan eigenlijk niet echt verder want aan een eind varen kom jij tegen een onzichtbare muur zodat jij van de koers opeens verandert met varende auto's, vliegende auto's, vliegende boten (cheats), vliegtuigen, boten is het allemala hetzelfde Bewerkt: 10 april 2007 door SWYV Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Hier wiskundige modellen en natuurkundige formules op los laten lijkt me nogal onlogisch, omdat het een spel is Ik denk dat je met zo'n trainer dan wel oneindig door kunt gaan tot je een lange baard hebt, omdat het spel waarschijnlijk het water blijft doorproduceren in dezelfde vorm als waar je doorheen gezwommen bent. Ik denk dat je kaarte hetzelfde blijft, net als voor de trainer waar die denkbeeldige muur dan moet zitten. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Hier wiskundige modellen en natuurkundige formules op los laten lijkt me nogal onlogisch, omdat het een spel is Ik denk dat je met zo'n trainer dan wel oneindig door kunt gaan tot je een lange baard hebt, omdat het spel waarschijnlijk het water blijft doorproduceren in dezelfde vorm als waar je doorheen gezwommen bent. Ik denk dat je kaarte hetzelfde blijft, net als voor de trainer waar die denkbeeldige muur dan moet zitten. Bedoel je zoiets van...dat je wel 4 uur lang kan blijven zwemmen, en dan zodra je je omkeert weer binnen een paar seconde in de 'bewoonde wereld' bent? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Als je langs die muur zou kunnen zou je spel crashen. Ik heb eens een keer hele vage coordinaten ingevoerd in de place manager (9999x9999 ofzo) dus in ieder geval buiten die muur. En toen ik SA weer in ging, crashte hij. Ik kon niets meer zien, want ik kon het menu niet uit. Het bleef allemaal zwart. Dus het loopt gewoon vast achter die muur. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Maar hij zegt dat er trainers zijn om langs te komen... >>> Door Bling: En $NeoSyp$ zegt dus dat je spel crasht wanneer je je naast die muur bevindt, ongeacht van welke trainer je daarvoor gebruikt..<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.