Neville Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik ben er onlangs wel achter gekomen dat het ongelofelijk veel werk is om heel Liberty City in SA te plaatsen en dan ook nog eens het objectlimiet eraf te kraken. Maar je kan toch ook een paar IDE en IPL files van GTA 3 in de map zetten waar al die files van GTA SA in staan, en het dan laden met MapEditor, zo kun je toch een klein stukje van Liberty City laden in SA? Dat is dan in ieder geval een begin, maar dan is het probleem nog dat het losse puzzelstukjes zijn en dus zou ik die hele map weer in elkaar moeten draaien, en daar heb ik geen zin in, dus kan je ook een stukje map als 1 geheel in de SA map plaatsen? >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding fora... <<< Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 De IPL's en IDE's van Grand Theft Auto Vice City en Liberty City werken helaas niet op die van San Andreas. Als je de stad wilt converteren, zal je een IPL en IDE converter moeten zoeken. Waar je deze kan vinden, weet ik niet (ik weet aleen dat ze bestaan). De DFF, TXD en de COL zal je handmatig moeten doen. De COL is niet noodzakelijk (col 1 en 2 werken ook in San Andreas), maar is wel aan te raden, omdat COL3 meestal buglozer is en meer mogelijkheden bied. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.