snelwegfreak Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Hallo mensen ik wil graag en VW golf die ik heb, aanpassen naar een Nederlandse politieauto, Maar ik heb een paar problemen; - ik kan geen DFF openen in gMax. - als ik een dff kan openen, hoe moet ik dan zwaailampen erop zetten? - hoe moet ik dat de texture van de Nederlandse politieauto erop zetten? Wie kan mij helpen? bvd Greetz Snelwegfreak
DaBeast Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Helaas is een model aanpassen zonder toestemming te vragen 'rippen'. Rippen word verstaan als Warez/illigale praktijken, omdat je dan de rechten van de maker schend. Helaas mogen wij je dus niet verderhelpen totdat jij toestemming van de maker hebt, wat tevens in de forum regels staat. Vriendelijke groeten, DaBeast
Big Boss Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) DaBeast heeft helaas gelijk, maar ik kan je wel uitleggen hoe je een DFF importeert. Eerst en vooral, heb je KAM's scripts nodig. Lees eerst even de ReadMe om te weten welke bestanden waar in je GMax map moeten. Als je alles gedaan hebt, open je GMax. In de balk rechts, bij de tools, zie je een hamertje staan, klik er op. Nu zie je onderaan KAM's GTA scripts staan. Klik op DFF IO en vervolgens op Open DFF. Nu staat je model in GMax. Als je nog problemen hebt, dan horen we het wel. KAM's scripts Bewerkt: 10 april 2007 door Big Boss
Dutchy3010 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Als DaBeast nou al zegt dat het illegaal is, en we daarbij op dit forum geen hulp verlenen, waarom doe je dan nog helpen Big Boss?
Recommended Posts