RobertSA Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Bloedserieus heeft samen met LSD en Nino enzo een diss gemaakt hij heet Raakvlak: . Vind ik echt dom dat ze nu beef hebben, Kempi maakt ze gewoon groot en hun gaan hem afzeiken. Volgens mij is het omdat ie een 'nieuwe' click heeft...Du gramma boyz. Nu is Bloedserieus jaloers ofwat? Sukkeltjes...Edit: Loupy, Manny en Pablo staan nog achter Kempi(Gramma boyz), Beer, Twins, Cocoras en Naldje blijven bloedserieus. En Bloedserieus(de nieuwe zeg maar dan) dissen Kempi terwijl ie in de cel zit. Bewerkt: 10 april 2007 door robertpsv Reageren
Maxis Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 best wel laf dat ze em dissen terwijl die vast zit Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik vond Kempi nooit iets lkkr voor dat ze nu zo liedje maken! Reageren
Lord of War Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Jammer dat zei ook al beef hebben. Het is een beetje hetzelfde als de beef tussen 50 Cent en The Game, samen waren ze gewoon te vet. De track Geen Bloed, Geen Crip is wel een goeie song. Kemp heeft BS eigenlijk grootgemaakt, dat is zeker. Waarom hebben ze eigenlijk beef? Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik weet het niet zeker, maar ik dacht omdat Kempi een nieuwe click heeft; Du Gramma Boyz. Dit konden een paar leden van BS niet hebben(Naldje, Beer, Twins en Cocoras), zij zijn nu overgelopen naar Nino Die had al beef met Kempi, en vandaar die disstrack samen met LSD. Maar Manny, Pablo en en Loupy blijven achter Kempi staan. Dat vind ik dan wel weer mooi. Maar volgens mij speelt er nog wel meer, maar dit is wat ik in elk geval weet. Reageren
Lord of War Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Ik weet het niet zeker, maar ik dacht omdat Kempi een nieuwe click heeft; Du Gramma Boyz. Dit konden een paar leden van BS niet hebben(Naldje, Beer, Twins en Cocoras), zij zijn nu overgelopen naar Nino Die had al beef met Kempi, en vandaar die disstrack samen met LSD. Maar Manny, Pablo en en Loupy blijven achter Kempi staan. Dat vind ik dan wel weer mooi. Maar volgens mij speelt er nog wel meer, maar dit is wat ik in elk geval weet. Volgens mij is het anders dan jij zegt, robertpsv. Ik denk dat ze beef hadden (Kempi en de rest van Bloedserieus) en dat Kemp dán pas uit BS stapte en samen met Manny, Pablo en Loupy Du Gramma Boyz startten. Ik denk dus dat ze eerst beef hadden en dan pas Du Gramma Boyz kwam. Bewerkt: 11 april 2007 door Lord of War Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ja, dat kan ook wel. Ik weet het ook niet precies allemaal, maar zoiets in elk geval ja. Maar ik hoorde van iemand uit mijn buurt dat het zo was, maar dat is al weer een tijdje geleden. Reageren
Warrior Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Kempi had beef met een van de leden van BS (B.E.E.R) dacht ik.En Twins, Cocoras en Naldje namen het op voor hem. En Manny Pablo Loupy en Klemma namen het op voor Kempi Reageren
RobertSA Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Du Gramma Boyz hebben nu ook een liedje, best vet vooral Loupy is hierop goed. Het heet gewoon Du Gramma Boyz. Reageren
jimm Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) In een nieuw nummer introduceert Kempi zijn nieuwe click Du Gramma Boyz en spit hij enkele disses naar de Beer van Bloedserieus. Kempi, die ons onlangs nog via de internetclip 'Geen Bloed, Geen Crip' kennis liet maken met 'zijn' groep Bloedserieus, heeft een disstrack voor deze groep gedropt. Naar het schijnt heeft Kempi beef met Bloedserieus' lid de Beer en is hij uit deze groep gestapt. In het nummer 'Du Gramma Boyz' introduceert Kempi zijn nieuwe, gelijknamige click. Op deze track heeft de man uit Eindhoven ook wat harde woorden voor zijn ouwe vrienden. Op het nummer spit hij: "Kempi is een baas, balt je in je naad // Ik Breng je me nieuwe click it's Du Gramma Boyz // Vraag niet waar de rest is, ik chill niet met die boys". Enkele lines verder: "Misschien kom je hoger, misschien kan je leren dan hoef je niet meer op mijn naam te teren // Zogenaamde rappers, dierentuinberen, hou op met rappen..." De beer heeft daaropvolgend gelijk gereageerd met de track "Ju Weet Dat Ut Aan Is". Op dit nummer beschuldigt hij Kempi ervan dat hij een gangster speelt, maar wel de politie belt. Hij herinnert Kempi eraan wie er in moeilijke dagen voor hem was en noemt Du Gramma Boyz billenlikkers. "De beef is aan, we hebben de vesten, wapens zijn geregeld dus kom ons maar testen, // Dit is bloedserieus we zijn geen kempi bitches, Du Gramma Boyzzz bestaat uit chien boys en flikkers(Homo)", rapt de Beer. Op de disstrack beweert de Beer ook dat hij Kempi heeft opgevoed en altijd Kempi's grote voorbeeld was. Volgens de Beer heeft de roem Kempi helaas veranderd. Cocoras zit btw vast, LSD ft BS - Raakvlak, zie je op het laatst free cocoras en free insane >>> Door NandroDavids: Welkom op het Forum, maar gebruik a.u.b. de Bewerk-knop als je nog iets toe wilt voegen aan je post. En zorg even voor een bronvermelding, want het lijkt er niet op dat je dit zelf hebt geschreven.<<< oke sorry maar dit is me eerste bericht ik wist niet hoe het werkte Bewerkt: 14 april 2007 door jimm Reageren
RobertSA Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Het nummer 'Du Gramma Boyz' is echt wel beter als Raakvlak. Alleen zou Naldje naar DGB moeten overstappen, dan zaten al goede rappers van oude Bloedserieus nog bij elkaar. Vooral Loupy is vet, in Du Gramma Boyz heeft ie wel een grappige tekst: Bitch noem me Loupy, je weet wie ik ben, een podiumfreak en ik bal met m'n fans Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Kempi is dom en lelijk. Ik voorzie een grote toekomst voor hem in de hiphop-industrie. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Wou je zeggen dat alle hip hoppers dom en lelijk zijn? Dat vind ik zon raar vooroordeel. Reageren
LBG Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Weet iemand of Mixtape 2 al officieel uit is? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Kempi is dom en lelijk. Ik voorzie een grote toekomst voor hem in de hiphop-industrie. Ik geef je gelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.