Jump to content

Beef Kempi en Bloedserieus

Recommended Posts

Geplaatst:

Best oud nieuws opzich :puh: Effe alles op een rijtje, voor zover ik weet:

Kempi heeft namen genoemd van maten van Bloedserieus in een rechtzaak (weet ik niet zeker)

Ze kregen ruzie

Hij is samen met een paar andere van BS

Ze zijn een nieuwe click begonnen: Du Gramma Boyz

Ze hebben een disstrack naar Beer gedropt

Beer weer naar Kempi

En nu heeft Bloedserieus samen met LSD een Kempi diss gedropt..

Opzich wel wack, Bloedserieus gaat een beetje The Game stijl op.. Hij verlaat G-Unit en werkt met 50's vijanden samen. K vind Beer niet zo'n hele goede rapper en op die disstracks naar Kempi wordt bijna alleen maar op basis van Geen Bloed Geen Crib gedisst.. Kempi en Bloedserieus waren samen veel relaxter vond ik, hij zegt in zijn teksten: Bloedserieus is me click tot de dood.. En volgens mij heeft hij nog een paar jaar te leven lijkt me.. Du Gramma Boyz hebben pas 1 track dacht ik.. En die Pablo van DGB (Du Gramma Boyz) vind ik ook eigenlijk niks, is zo'n mooiboy volgens mij, en als ik ergens een hekel aan heb zijn het die mooiboys.. Maarja nu heb'k geen zin meer om verder te typen.. Dus nog een reactie komt later wel.

Geplaatst: (bewerkt)

Kempi en de kerels van Bloedserieus wonen in dezelfde straat.. En Kempi zelf is helemaal niet zo gevaarlijk ofzo zoals veel mensen denken, net als Bloedserieus.. Ze hebben reputatie en zijn straat, niet zoals wat vele denken dat ze zomaar mensen inelkaar slaan en weetikveel allemaal. :bonk: De mensen van Bloedserieus hebben Kempi alles geleerd over straat enzo.. Maar ik weet zeker dat ze elkaar niks aandoen ofzo.

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst: (bewerkt)

Zou je kunnen denken, snap ik ook. Ze doen zelf niks tegen elkaar, maar zij hebben ook allemaal vriendjes, die zich met de beef gaan bemoeien. Het kan goed zijn dat het nog flink rellen wordt hier...Kempi is ook wel lomp, maar niet zo super lomp meer als vroeger. Nu is ie bekender, dus flikt ie minder.

Bewerkt: door robertpsv
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Kempii is opzich goed , doordat Klemma(broertje van kempii) tijdelijk weg was naar een opvang ..

kwam kempii toch weer met Bloedserieus allemaal voor zijn broertje , ik ken kempii (RL) overal schijt aan , maar toch weet hij hoe het hoort ,allhoewel hij dit niet laat merken .. altijd Blowen , hosselen , Dealen etc, vandaar ook dat de klick eraan begint om er bij te horen bij bv de edison voor clips Etc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...