Jump to content

een gat in san an

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik naar big smokes crack paleis ga dan zie ik die gebroken muur niet meer maar een open gat en als ik met men jetpack

erin ga zie ik een plek waar je in kan gaan maar het lukt me niet want dan val ik kan iemand me hier meer over vertelen

Geplaatst:
als ik naar big smokes crack paleis ga dan zie ik die gebroken muur niet meer maar een open gat en als ik met men jetpack

erin ga zie ik een plek waar je in kan gaan maar het lukt me niet want dan val ik kan iemand me hier meer over vertelen

Kan je eens een screenie tonen ?

Geplaatst:

Aangezien je het in het modding forum hebt geplaatst, neem ik aan dat je een gemodde versie van San Andreas gebruikt. Dan zou het kunnen dat door een fout in de mod dat stuk muur niet of niet op de juiste plek staat.

Gebruik je een kant en klare mod, en zo ja, welke ?

Ben je zelf aan het modden geweest?

In dat geval moet je de gewijzigde bestanden vergelijken met de backup's die je hebt gemaakt, om te controleren of je niet per ongeluk iets teveel hebt weggegooid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...