Dogwatch Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik heb een tech signature gemaakt: Zeg maar wat vind je ervan? Reageren
Eros Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Het buitenste bruine tech gedeelte vind ik heel mooi gedaan en de tekst ook. Maar dat blauwe middelste gedeelte vind ik niet echt bij de signature passen. Ik zou het in dezelfde kleur als het tech gedeelte hebben gezet of er nog een render hebben overgeplaats ofzo, maar zo vind ik het niet echt geslaagd. 6/10 Bewerkt: 10 april 2007 door Eros Reageren
Rivel Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Speciaal! De kleuren passen niet goed samen maar wel orgineel! Nice! 8/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 zoals eros en rivel ook al zeggen, verander de kleur van je c4d en hij ziet er veel beter uit! mss ook een render idd, denk alleen niet dat er veel plaats is voor een normale render *zou kleine kunnen proberen* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.