randolph Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) hallo, ik heb een server gemaamkt in sa-mp alleen nu moet ik nog een leuk script hebben waar ik huizen en zo in kan hebben zou iemand mij kunnen helpen of heeft iemand nog een mooi script liggen zou die gene dan het script naar xxx een mail willen sturen alvast bedankt >>> Door Dutchy3010: Emailadressen zijn niet toegestaan op het forum, bij deze verwijderd. <<< Bewerkt: 12 april 2007 door Dutchy3010
Las Vegas Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Wat wil je voor script dan DM ?
GTAScripter Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Als je dat zo graag wil dan zou ik maar gewoon voor The Godfather gaan alleen je kan er zelf niks aan aanpassen!
Sandra Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Wat wil je voor script dan DM ? Kijk volgende keer ff naar de datum van het bericht: 10 april 2007 Ik denk dat hij inmiddels wel een script heeft gevonden hoor
randolph Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 jha srry k ben nog nieuw hier dus k weet nie hoe ik hem moest verwijderen maar k ben helemaal over nieuw begonnen en ga dus zelf een script helemaal uit werken
Recommended Posts