timothy_vermeulen Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Hallo iedereen (ps2) met meer dan 1.000.000 op me rekining te staan te hebben en 11% hebben uitgespeeld met een hele tijd de tank te rijden , zo ik graag whoopie willen kopen , op internet gezocht hoeveel dit zou kunnen kosten en blijkt $20.000. Gelieve me zo snel mogelijk te contacteren Ook andere garage's zoals sunshine, kaufman zou ik graag in men bezit willen hebben , kan dat? Als er mensen zijn uit Evergem die eventueel de 100% hebben gehaald op hun ps2 met gta vice city zou ik dan even jullie memory card kunnen gebruiken? A lot of thx >>> Door GTA-Sheep: Welkom op het forum, maar ik heb even je mailadres uit je post weggehaald omdat dat niet toegestaan is op het forum. Je krijgt je antwoorden gewoon in dit topic....<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Hallo iedereen (ps2)met meer dan 1.000.000 op me rekining te staan te hebben en 11% hebben uitgespeeld met een hele tijd de tank te rijden , zo ik graag whoopie willen kopen , op internet gezocht hoeveel dit zou kunnen kosten en blijkt $20.000. Gelieve me zo snel mogelijk te contacteren Ook andere garage's zoals sunshine, kaufman zou ik graag in men bezit willen hebben , kan dat? Als er mensen zijn uit Evergem die eventueel de 100% hebben gehaald op hun ps2 met gta vice city zou ik dan even jullie memory card kunnen gebruiken? A lot of thx Als allereerst, van harte welkom op het forum! Dan gaan we naar je vraag. Die bedrijven die jij opnoemt (SunShine, Kaufman etc.) kun je inderdaad kopen zodra je de missie 'Shakedown' hebt gehaald. Heb je die missie nog niet gehaald, dan kan je vanzelfsprekend ook nog geen bedrijven kopen. Op deze pagina staat een lijst met alle bedrijven die je kunt kopen. Bovendien hoop ik dat je dit bedoelde, anders moet je je vraag even wat uitgebreider stellen. Overigens heb ik hier, in de downloadbase, nog een 100% savegame voor je gevonden. Uiteraad voor de PS2! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.