yes r Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 ik mag het mischien niet vragen maar ik heb cheats van getaway black monday heeft iemand ze al uitgeprobeert want ze gaan niet en ze staan op gamespot Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Nee.. Maar warom post je dit in het GTA IV forum ? Hier Klik ! kun je alles vragen over andere games. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Wat mij betreft mag je dat best vragen hoor, want cheats zijn niet verboden in de zin van onze forumregels Ik heb echter wél even de vrijheid genomen je topic te verhuizen naar het games-forum want in de GTA IV sectie stond hij even verkeerd..... Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik heb het spel zelf niet .. maar ik heb even opgezocht , dat je tijdens een intro filmpje de codes al moet actieveren voor dat het menu er is ! Hopelijk heb je hier iets aan. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 [qja dat moet je in het begin al doen ik heb het spel zelf ook en bij ij doen ze het dan Reageren
yes r Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 ik heb getaway black monday & heb cheats die werken bij free roaming maar in het verhaal zelf werken ze niet ofwel heefd iemad ervaring daarmee ! >>> Door GTA-Sheep: Ik heb je eerste topic maar even samengevoegd met topic nummer 2. Het gaat allebij over GBM en de cheats daarvan<<< Reageren
Dastard Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 ik heb het maar voor meer info: www.cheatplanet.com <---engels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.