SA freak Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Hallo Ik heb vandaag een tweedehands versie van GTA San Andreas gekocht voor op de PC maar toen ik het spel wou opstarten verscheen het kadertje met dit opschrift: Unable to authenticate original disc within time limit. Try again? Dan heb ik op "Retry" geklikt en is het volgende kadertje verschenen: Original disc could not be found or authenticated. Dus dat wil zeggen dat ik al ontelbaar veel oplossingen heb bedacht en niets werkt, ik ben ten einde raad. Kan iemand mij helpen? 0 Reageren
ikt Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Als hij 2ehands is dan kan hij illegaal zijn. Maar probeer je disc eens op te poetsen, misschien dat de computer hem dan weg goed ziet. 0 Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 je hebt hem dus al geistalleerd misschien kan je dan proberen -xxx- >>> Door Bling: Mensen aansporen tot illegale praktijken wordt niet geaccepteerd.<<< 0 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik hoop dat de starter dit nog leest, anders kan ik er wellicht iemand anders mee blij maken. Stop je je DVD in je DVD rewriter dan loop je de kans tegen een beveiliging op te lopen. Door de DVD rewriter wordt dan niet alles goed gelezen zeg maar, waardoor de foutmelding dus optreed. Hoe en of het op te lossen is zonder kosten weet ik niet, maar het is waarschijnlijk wel gewoon op te lossen als je een normale DVD speler koopt voor in je PC. Dat kost misschien wat, maar dan kun je - denk ik - wel gamen. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.