Jump to content

game informer scans vanavond!


eagle^

Recommended Posts

Het ziet er wel erg egt uit :?

Alleen ik vind het maar raar .. want dit blad komt pas later uit :cab:

dit blad zou voor de eerste rond 15 april verschijnen.

er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen......bij deze

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    10

  • eagle^

    8

  • joor593

    4

  • GTA-Sheep

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen.....

sorry hiervoor, dat wist ik niet. ik was te enthousiast :$

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen.....

Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen :(

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen.....

Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen :(

Ik ben er wel zeker van. er was trouwens ook nog iemand anders op het forum daar die zei dat het al te koop was. er zijn denk ik wel meer mensen die het blad vandaag of morgen binnen krijgen. er komen dan velen scans op het internet. ik ga er van uit dat ik vanavond mijn eerste info krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen :(

Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit.

Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen :(

Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit.

Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen.

Nog niet vanavond :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is dat het blad schaars of helemaal niet te verkrijgen is in Nederland, en aangezien je niet voor een blad even naar Engeland gaat lijkt het mij wat sterk. Maar dat mag natuurlijk niet baten, want ik ga de preview samenvatten en posten in het GTA IV News topic, dus mochten mensen het niet kunnen lezen dan kunnen ze altijd de hoofdpost lezen van het GTA IV News topic.

Verder is het wel opmerkelijk dat het nu al uit is, maar er kan van alles gebeuren in de distributie van zo'n blad. Het kan bij de drukker gestolen zijn, of het wordt gewoon zo vroeg uitgegeven. Kortom, het zit niet helemaal pluis, maar het gaat ons om de informatie! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen :(

Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit.

Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen.

Nog niet vanavond :)

liggen die tijdschriften dan in de winkel :bonk:

zo ja ga ik snel naar de winkels :eten:

Greetz Yorko :sigaar:

Bewerkt: door joor593
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen :(

Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit.

Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen.

Nog niet vanavond :)

liggen die tijdschriften dan in de winkel :bonk:

zo ja ga ik snel naar de winkels :eten:

Greetz Yorko :sigaar:

naar mijn mening wordt dit blad niet in Nedeland verkocht. is dat wel het geval, dan ligt deze pas volgende maand in de winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

Volg de aftelling naar de realease hier:

EDIT:

URL Verwijderd. Leidt naar website met simpele teller en heel veel reclame.

Indien je wat wil zien kan je het blad gewoon in de winkel kopen.

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

waarom zijn de foto's hier afgehaald ???

Dat heb ik net uitgelegd: een magazine valt onder auteursrecht en je mag daar niet zomaar een foto van maken en hier posten. Dus om elke discussie met de makers van dit blad uit te weg te gaan heb ik beide screens even verwijderd..... :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...