eagle^ Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Het ziet er wel erg egt uit Alleen ik vind het maar raar .. want dit blad komt pas later uit dit blad zou voor de eerste rond 15 april verschijnen. er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen......bij deze
GTA-Sheep Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen.....
eagle^ Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen..... sorry hiervoor, dat wist ik niet. ik was te enthousiast :$
wtc Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen..... Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Bewerkt: 10 april 2007 door wtc
eagle^ Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Volgens mijn bescheiden mening is het plaatsen van screens uit een magazine niet toegestaan volgens de auteursrechten van dat betreffende blad. Uitsluitend materiaal dat door Rockstar zélf is vrijgegeven voor algemeen gebruik is toegestaan om overal over te nemen, en natuurlijk mag je wél het verhaal uit het blad in eigen woorden navertellen. Inscannen van pagina's en hier posten dus maar even niet doen..... Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Ik ben er wel zeker van. er was trouwens ook nog iemand anders op het forum daar die zei dat het al te koop was. er zijn denk ik wel meer mensen die het blad vandaag of morgen binnen krijgen. er komen dan velen scans op het internet. ik ga er van uit dat ik vanavond mijn eerste info krijg.
Joriz Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit. Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen.
joor593 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) das wel balen maarja GEDULT IS EEN SCHONE ZAAK Bewerkt: 10 april 2007 door joor593
wtc Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit. Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen. Nog niet vanavond
SummerBase Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Het probleem is dat het blad schaars of helemaal niet te verkrijgen is in Nederland, en aangezien je niet voor een blad even naar Engeland gaat lijkt het mij wat sterk. Maar dat mag natuurlijk niet baten, want ik ga de preview samenvatten en posten in het GTA IV News topic, dus mochten mensen het niet kunnen lezen dan kunnen ze altijd de hoofdpost lezen van het GTA IV News topic. Verder is het wel opmerkelijk dat het nu al uit is, maar er kan van alles gebeuren in de distributie van zo'n blad. Het kan bij de drukker gestolen zijn, of het wordt gewoon zo vroeg uitgegeven. Kortom, het zit niet helemaal pluis, maar het gaat ons om de informatie!
joor593 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit. Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen. Nog niet vanavond liggen die tijdschriften dan in de winkel zo ja ga ik snel naar de winkels Greetz Yorko Bewerkt: 10 april 2007 door joor593
eagle^ Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Zo, ziet er naar uit dat we het dus niet te zien gaan krijgen Je kan toch gewoon het blad kopen? Dan heb je alles op de beste kwaliteit. Tevens zullen na een tijdje materiaal (deels) worden vrijgegeven en zullen er ook op GTAGames.nl screenshots en filmpjes volgen. Nog niet vanavond liggen die tijdschriften dan in de winkel zo ja ga ik snel naar de winkels Greetz Yorko naar mijn mening wordt dit blad niet in Nedeland verkocht. is dat wel het geval, dan ligt deze pas volgende maand in de winkel.
bukksazz Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 waarom zijn de foto's hier afgehaald ???
wtc Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Volg de aftelling naar de realease hier: EDIT: URL Verwijderd. Leidt naar website met simpele teller en heel veel reclame. Indien je wat wil zien kan je het blad gewoon in de winkel kopen. Bewerkt: 10 april 2007 door Joriz
GTA-Sheep Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 waarom zijn de foto's hier afgehaald ??? Dat heb ik net uitgelegd: een magazine valt onder auteursrecht en je mag daar niet zomaar een foto van maken en hier posten. Dus om elke discussie met de makers van dit blad uit te weg te gaan heb ik beide screens even verwijderd.....
bukksazz Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Volg de aftelling naar de realease hier: lol, ik ben eens benieuwd of het echt is
Recommended Posts