Jump to content

game informer scans vanavond!


eagle^

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    10

  • eagle^

    8

  • joor593

    4

  • GTA-Sheep

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Het probleem is dat het blad schaars of helemaal niet te verkrijgen is in Nederland, en aangezien je niet voor een blad even naar Engeland gaat lijkt het mij wat sterk. Maar dat mag natuurlijk niet baten, want ik ga de preview samenvatten en posten in het GTA IV News topic, dus mochten mensen het niet kunnen lezen dan kunnen ze altijd de hoofdpost lezen van het GTA IV News topic.

Verder is het wel opmerkelijk dat het nu al uit is, maar er kan van alles gebeuren in de distributie van zo'n blad. Het kan bij de drukker gestolen zijn, of het wordt gewoon zo vroeg uitgegeven. Kortom, het zit niet helemaal pluis, maar het gaat ons om de informatie! :dans:

Hopelijk kan ik het morgen ofzo lezen in gtaforum.nl :eten::eten::eten::eten::clown:

Link to comment
Delen op andere websites

sorry hoor mensen maar er staat niks van info op de game informer website

en daar staat ook nog is een countdown naar de relaese van het volgende blad en dat is over 13 dagen en om dan al het juni blad uittegeven is een beetje te vroeg als je het aan mij vraagt

of het moet uit een ander blad komen op het is een verhaal over de trailer :duh:

ik vindt het zelf niet leuk maar ik hoop dat ik het fout heb :bonk:

Greetz yorko :sigaar:

Bewerkt: door joor593
Link to comment
Delen op andere websites

de naam van de hoofdpersoon is wel bekend: niko belic.
sorry hoor mensen maar er staat niks van info op de game informer website

en daar staat ook nog is een conddown naar de relaese van het volgende blad en dat is over 13 dagen en om dan al het juni blad uittegeven is een beetje te vroeg als je het aan mij vraagt

of het moet uit een ander blad komen op het is een verhaal over de trailer :duh:

ik vindt het zelf niet leuk maar ik hoop dat ik het fout heb :bonk:

Greetz yorko :sigaar:

Niko belic klinkt niet als een Russische naam maar meer als een naam van de andere 14 ex-Sovjetlanden. En het is countdown kameraad. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

sorry hoor mensen maar er staat niks van info op de game informer website

en daar staat ook nog is een conddown naar de relaese van het volgende blad en dat is over 13 dagen en om dan al het juni blad uittegeven is een beetje te vroeg als je het aan mij vraagt

of het moet uit een ander blad komen op het is een verhaal over de trailer :duh:

ik vindt het zelf niet leuk maar ik hoop dat ik het fout heb :bonk:

Greetz yorko :sigaar:

Countdown nog maar es goed bekijken... :puh:

4.55U ! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je,ik geloof er niets NOG Niets.Als ik wil kan ik de OPM2 Van volgende maand halen als hij uit is.

Op het einde van de OPM Van de BENELUX staat er altijd: NEXT MONTH wel daar staat er een groot vraagteken.

eronder staat er tekst met: 2 mei ofzoiets tekst: 2 mei ..... meer mogen we niet zeggen.

MISSCHIEN GTA IV PREVIEW?!

Link to comment
Delen op andere websites

In de hoop dat jullie een stille hint zouden snappen om GEEN screens te posten (en dus ook geen link naar screens) hield ik het topic open om andere informatie uit te kunnen wisselen. Maar als we toch links gaan posten hier moeten jullie maar de lancering van het blad afwachten over een paar uur. Gesloten :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...