koen47 Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Ik snap echt niet hoe MultiTheftAuto werkt Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 dit hoort hier niet en wat snap ej niet Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Geef even aan wàt je niet begrijpt, dan kunnen we je verder helpen. Ik gooi je topic naar het MTA forum, daar weten ze er meer vanaf . Reageren
gtaloser Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Hey, 1.= hier moet je de host van een server invullen bij de all seeing eye vind je wat IP van server. (tip ga naar de gtagames.nl server) 2.= Hier moet je de poort invullen volgens mij is het altijd 2003 maar dat weer ik niet zeker 3.= Bij sommige server heb je een wachtwoord nodig als je die hebt moet je hem hier invullen naast het invul schermje staat "save" als je deze aanvinkt blijft het wachtwoord bewaart 4.= Hier moet je de naam van je zelf invullen de naam die je invult zullen de andre zien. 5.= als alles is ingevult doe je connect daarna druk je op start game en gta vc mta zal beginnen. ik hoop dat je hier iets aan hebt. GTALOSER Reageren
[XII]Extent Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 2.= Hier moet je de poort invullen volgens mij is het altijd 2003 maar dat weer ik niet zeker Het is zeker neit altijd 2003 het is gewoon de port diede serevr hoster wil zo zijn er ook geneog servers met port: 2009 Reageren
[XII]killbot Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Als je voor de eerste keer op start game duwt opent er een scherm waar je moet aangeven waar je gtavc.exe zich bevindt.. blader naar de map waarin je hebt geinstalleerd, selecteer gtavc.exe en druk op ok.. als je het niet meer weet of niet kan vinden, gebruik de windows zoekfunctie Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 Het zal mij verdomme ens een keer niet overkomen <_< Heb ik MTA enzo der op gezet en nu heb ik weer een keer lopen kloten in 't img bestand dus nu doet ie het alsnog niet <_< Reageren
Arjen Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 Het zal mij verdomme ens een keer niet overkomen <_< Heb ik MTA enzo der op gezet en nu heb ik weer een keer lopen kloten in 't img bestand dus nu doet ie het alsnog niet <_< Vind je et gek? Als je loopt te kloten met de 'gta3.img' start hij sowieso niet op. Je moet gewoon alles origineel houden, dan zal het geen probleem zijn. Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 heb vice city der opnieuw opstaan.. maar nu komt ie met het volgende aan :rolleyes: : dat het bestand mta.scm ontbreekt in de map DATA .. hoe kom ik van dit probleem af? <_< "t zal ook eens een keer meezitten.. Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) eej, je moet gwoon et bstandje van iemand vragen. heb je de orginele cd's? zoniet dan kan et zijn dat je de bestandjes er nie goed hebt op gebrand. zowel moet je ff weer opnieuw installeren als dat nie meer wil moet je et bestandje van iemand krijgen dan doet ie et denk ik wel maar kun je nu nog nie op MTA daN? mzzls Bewerkt: 11 december 2004 door GtA_BaDmAn Reageren
Furi0uz Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 heb vice city der opnieuw opstaan.. maar nu komt ie met het volgende aan :rolleyes: :dat het bestand mta.scm ontbreekt in de map DATA .. hoe kom ik van dit probleem af? <_< "t zal ook eens een keer meezitten.. MTA reinstallen... Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 eej, en denuzzzzz ist et al glukt khoop et wel mzzls Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Nope. Nu heb ik dus helemaal geen VC meer.. Zal 't even uitleggen. Ik had dus m'n IN DE WINKEL GEKOCHTE VC cd's uitgeleend aan iemand.. maar nu zegt die persoon dat hij ze niet meer heeft :blink: Omdat hij ze ook weer uit had geleend en die persoon ze kwijt was ofzo.. En dan komt ie met iets aan wat dus gebrande cd's voor moeten stellen <_< Dus nu heb ik de in de winkel gekochte cd's van vice city niet meer alleen 2 cd's van wat die jongen dan weer had gebrand.. :rolleyes: Het is een beetje een vaag verhaal maar het komt er kort gezegt op neer dat ik m'n echte vice city cd's kwijt ben en nu dus met gebrande cd's zit wie het ook nog niet eens fatsoenlijk doen.. (bekraste cd's en dan moet je ook nog gaan kloten met crack's en daemon tool enzo...) Nouja.. van je vrienden moet je het dus maar weer eens hebben.. :o :blink: Dennuzz... moet dan maar weer gta 3 gaan spelen :ph34r: Let wel op! Ik ben zeker tegen 't branden van spellen! dan verkl^^t je hetnamelijk alleen maar voor je zelf en voor de makers hier van.. ( Geen geld, geen nieuwe games.) Bewerkt: 11 december 2004 door Dennuzzz Reageren
Furi0uz Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Alle games kopen = Geen geld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.