snelwegfreak Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Ik heb een zeer groot probleem, elke keer als ik een auto installeer (politieauto bv.) , is er niks aan de hand, dan doet hij het perfect. Maar als ik die auto dan ook maar een klein beetje aanpas qua texture (nederlandse politie) dan: - Of hij laadt heel langzaam of helemaal niet... - Of het spel start na een tijdje wel, maar dan kom ik die auto nergens meer tegen... Please help me!!! EDIT: Shit, kan iemand dit topic ff verplaatsen naar Texture en Moddeling hulp?>>> Door PatrickW: sure<<< Sorry Bewerkt: 12 april 2007 door PatrickW Reageren
DaBeast Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Kan volgens mij aan twee dingen liggen: Je TXD Workshop doet het niet goed (gewoon een andere versie van deze op google zoeken). Of je hebt de texture in Photoshop bewerkt, GTA houd niet van Photoshop's BMP formaat. Deze heeft op één op andere manier een andere BMP formaat dan de normale. Laad de geedite BMP in een ander programma (zoals paint, paint.NET of Paint Shop Pro) en sla hem weer op. -TXD Workshop Google zoeken. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 10 april 2007 door DaBeast Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Bedankt man! Het werkt! Bewerkt: 12 april 2007 door PatrickW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.