Lance Vance Dance Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Hey allemaal, Ik heb het spel van VCS al een poosje uitgespeeld, maar telkens nadat ik die laatste missie doe zet ik de PS2 weer uit. Dit komt omdat ik na de credits het woord ''Loading...'' krijg rechtsbovenin mijn scherm (net als iedereen). Echter verdwijnt dit woord niet en kan ik niet na die eindmissie verder spelen, wat volgens mij wel zou moeten kunnen, want dat is zo in alle spellen. Ik heb NIET gecheat, want ik kende de cheats nog niet van VCS. Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet je een oplossing, help me dan plz. Groetjes en bedankt, Lance Vance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Mischien is het een bug of glitch ? Mischien is het toch verstandig dat je dit even bij het bug en glitches topic van vcs zet. Ik hoop dat het kan worden opgelost. Anders zou je moeten kijken of de disk al beschadigd is, Als dat zo is zou ik hem schoon maken met een cd cleaner, Kun je bijna kopen bij alle game stores etc. Anders moet je naar de winkel waar je hem hebt gekocht gaan. Of je moet te klantenlijn bellen van een internet winkel als je hem daar uiteraard besteldt hebt. Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Groetjes, Stijn EDIT: Kan je mischien even kijken of je dat ook hebt al je new game doet ? Dan komen we mischien al wat verder Ik hoop maar dat het weg gaat. Lijkt me maar irritant! Bewerkt: 10 april 2007 door Bigstijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Ik ben bezig met een new game, dus we zullen het afwachten Bedankt voor de info Mijn Cd is echter helemaal schoon en niet bekrast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.