st0rm Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 ik doe gta sa sinds saterdag en hij liep gwn normaal sonder dat hij lagt en nou start ik hem op gaat ie laden en dat gaat dan heel sloom want opeens is het beeld wit en laad ie opeens snel als het spel der is heb ik opeens dikke lag kan iemand me helpen?? Reageren
Velaro Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 ik doe gta sa sinds saterdag en hij liep gwn normaal sonder dat hij lagt en nou start ik hem op gaat ie laden en dat gaat dan heel sloom want opeens is het beeld wit en laad ie opeens snel als het spel der is heb ik opeens dikke lag kan iemand me helpen?? Staan je instellingen niet te hoog voor jouw computer? Ga eens naar 'Display Options' en kijk eens op wat de GFX Quality of iets in die aard staat. Zet het eens wat lager, op medium of low en kijk of je probleem is opgelost. Kijk ook eens of de resolutie niet te hoog is. De 'normale' is 800x600/1024x768. Als dit alles niet werkt, dan moet je eens naar je 'GTA San Andreas User Files'-map gaan in jouw documenten-map. Verwijder hier eens GTA_SA.set en start San Andreas eens opnieuw op. Reageren
st0rm Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 alles stond al op ze'n laagst toen deed ie het snel maar ik ging gister beetje prutsen en nou is ie weer snel:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.