Tim Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Als je iemand wil neerschieten dan moet je R1 gebruiken, zo richt je automatisch op iemand, maar dit systeem vind ik vreselijk iritant in een missie waar je mensen moet vermoorden, dus wat is dan de beste manier om te richten Reageren
CJ-SA Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Als je met R1 richt kun je met R2 en L2 een ander target kiezen ( wel R1 inhouden ) Reageren
Tim Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2004 heb ik geprobeert alleen werkt het niet bij wapens zoals een uzi (die moet ik gebruiken) ik heb wel een ander richt systeem ontdenkt, alleen als ik daarmee iemand wil vermoorden dan gebeurt er niets dus kan iemand mij helpen Reageren
BrokenTable Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 heb ik geprobeert alleen werkt het niet bij wapens zoals een uzi (die moet ik gebruiken) ik heb wel een ander richt systeem ontdenkt, alleen als ik daarmee iemand wil vermoorden dan gebeurt er niets dus kan iemand mij helpen Het wisselen van target werkt bij bijna alle wapen, en zeker bij de Uzi. Je moet wel de hele tijd R1 ingedrukt blijven houden en dan kun je met L2 en R2 tussen de targets switchen. Gaat juist (veel te) simpel vind ik. Reageren
Juriaan Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 en schieten met l1 is ook makkelijker Reageren
thabri Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 met L1 richt ik volgens mij en met rondje schiet ik dan richt je wapen automatisch op doelwitten Reageren
josie Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 met L1 richt ik volgens mij en met rondje schiet ik dan richt je wapen automatisch op doelwitten hoe wil je dat doen met L1 schiet je juist :o :o :o :o Reageren
thabri Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 met L1 richt ik volgens mij en met rondje schiet ik dan richt je wapen automatisch op doelwitten hoe wil je dat doen met L1 schiet je juist :o :o :o :o of r1 of weet ik veel 1 van die knoppen <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.