michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) missie(s): De 3e trucking mission (alleen de 3e !!!) versie: 2 codes: Nee, zeker niet !! overige: geen nieuwe huizen kopen/ geld verspillen. Zeker niet Alasted/Busted (als het gebeurd load de savegame dan opnieuw). De 3e trucking missie is die waar je 3 sterretjes krijgt (is de enige die je momenteel kunt doen) PS: op WikiGTA is de pagina leeg en staat er nergens 'under construction' geschreven En alvast bedankt !! EDIT: Met 3e bedoel ik level 3 EDIT2: Je moet dus gewoon 1 trucking mission doen, lvl 1 en 2 heb ik namelijk al gedaan Bewerkt: 10 april 2007 door michaelfivez
-eend- Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Doe ik hmm.. word steeds vermoord door die politie iemand anders mag.. thx bling Bewerkt: 10 april 2007 door -eend-
Bling Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Gehaald: Trucking Mission level 3 Beloning: $2.000,= Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies!
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Aangezien het -eend- niet lukt om deze savegame aanvraag te volbrengen, neem ik hem wel over. Is goed zolang ik mijn wapens maar niet kwijt ben .
Recommended Posts