Jump to content

Info Game Informer over GTA IV


_niickk

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shorty_D

    8

  • Eros

    7

  • haha

    7

  • wtc

    7

Top Posters In This Topic

Lijkt me geen ware info. :bier:

Die info komt uit gelekte screens van de GTAIV Magazine dus het is wel degelijk waar.

Dan is jammer :cry: want ik zie toch wel graag vliegtuigen in het spel :ch:

Het is nog helemaal niet 100% zeker dat er geen vliegtuigen in voorkomen. De mensen van GI hebben een demo gespeeld. Ik denk dat zij messchien bedoelen dat de versie die zij speelden geen vliegtuigen had. En persoonlijk denk ik niet dat R* meteen alles in de demo zal zetten. Ze hebben nog op zijn minst 6 maanden te gaan. Daarin kan nog van alles gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las net op een andere forum dat de volgende wapens er mogelijk in zitten:

SPAS 12 (zeker)

Benelli M1 (maybe)

MP5 (maybe)

Uzi 9mm (zeker)

De SPAS 12 en Uzi 9mm ben ik al in de scans tegen gekomen dus die zitten er zeker in. Verder zien ze er erg goed uitgewerkt uit.

Bewerkt: door haha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even de scans kunnen bewonderen, of toch een deel ervan want ze waren niet compleet. Maar ik heb er wel een beetje info uit kunnen halen.

- Veel van Niko's activiteiten draaien rond een crimineel zijn, een Oosterse Europeaan in een nieuwe plaats zijn en Liberty City zelf.

- Het zal zich niet in New York afspelen, ze gebruiken New York gewoon als inspiratie bron, dus het is allemaal gewoon fictief.

- Ze hebben veel zaken uit New York genomen die erg veel op het echt lijken maar toch net iets anders zijn om in de GTA Sfeer te passen.

- Zo is het Metlife gebouw Getalife geworden ( was al bekend )

- Statue Of Liberty is nu Statue Of Happiness

- En DUMBO (Down Under The Manhattan Bridge Overpass) is nu BOABO (beneath the Offramp of the Algonquin Bridge Overpass)

Er staan ook nog veel andere zaken in maar daar kan ik niet veel over zeggen omdat de scans niet compleet zijn, en ook word er veel gewoon rond de pot gedraaid.

En ik denk niet dat ik de screens mag posten dus dan ga ik het ook nog even niet doen. ;)

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even de scans kunnen bewonderen, of toch een deel ervan want ze waren niet compleet. Maar ik heb er wel een beetje info uit kunnen halen.

- Veel van Niko's activiteiten draaien rond een crimineel zijn, een Oosterse Europeaan in een nieuwe plaats zijn en Liberty City zelf.

- Het zal zich niet in New York afspelen, ze gebruiken New York gewoon als inspiratie bron, dus het is allemaal gewoon fictief.

- Ze hebben veel zaken uit New York genomen die erg veel op het echt lijken maar toch net iets anders zijn om in de GTA Sfeer te passen.

- Zo is het Metlife gebouw Getalife geworden ( was al bekend )

- Statue Of Liberty is nu Statue Of Happiness

- En DUMBO (Down Under The Manhattan Bridge Overpass) is nu BOABO (beneath the Offramp of the Algonquin Bridge Overpass)

Er staan ook nog veel andere zaken in maar daar kan ik niet veel over zeggen omdat de scans niet compleet zijn, en ook word er veel gewoon rond de pot gedraaid.

En ik denk niet dat ik de screens mag posten dus dan ga ik het ook nog even niet doen. ;)

Waarom mag je de screens niet posten? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

hier de getypte verzie van game informer (engels):

EDIT:

Ook het kopieeren van tekst is niet toegestaan. Je mag enkel citeren met de vermelding van bron of van een stuk het samenvatting geven.

:duh:

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

# De politie zal ook aanwezig zijn in Liberty CIty, en meer dan ooit te voren. Aangezien de game zich in 2007 afspeelt kunnen we verwachten dat de politie zich anders zal gedragen dan de vorige GTA games.

# Er zitten geen vliegtuigen in GTA IV. Rockstar wil de game realistisch houden. Dit betekend dus dat we ook geen jetpacks hoeven te verwachten. Je zal wel weer op motors kunnen rijden.

# De voice-actors zullen dit keer minder bestaan uit bekende namen. Rockstar is op zoek naar stemmen die goed bij de characters passen- hetzelfde geldt voor de muziek. Deze moet in het beeld van 2007 blijven passen. Een Jumpstyle zender, anyone?

# Na het eerste laadscherm, zal je verder nooit meer een laadscherm zien. Ook niet bij het betreden van een gebouw.

# Hoewel de game identiek is op de Xbox 360 en Playstation 3, zal de Xbox versie downloadable content krijgen. Of dit voor de PS3 ook zo is is niet bekend.

# En last but not least, de game zal een vorm van multiplayer kennen. Het zal daarentegen géén MMO worden; de makers zoeken naar een modus die goed bij het singleplayer avontuur past. Co-op, misschien?

;)

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

# De politie zal ook aanwezig zijn in Liberty CIty, en meer dan ooit te voren. Aangezien de game zich in 2007 afspeelt kunnen we verwachten dat de politie zich anders zal gedragen dan de vorige GTA games.

# Er zitten geen vliegtuigen in GTA IV. Rockstar wil de game realistisch houden. Dit betekend dus dat we ook geen jetpacks hoeven te verwachten. Je zal wel weer op motors kunnen rijden.

# De voice-actors zullen dit keer minder bestaan uit bekende namen. Rockstar is op zoek naar stemmen die goed bij de characters passen- hetzelfde geldt voor de muziek. Deze moet in het beeld van 2007 blijven passen. Een Jumpstyle zender, anyone?

# Na het eerste laadscherm, zal je verder nooit meer een laadscherm zien. Ook niet bij het betreden van een gebouw.

# Hoewel de game identiek is op de Xbox 360 en Playstation 3, zal de Xbox versie downloadable content krijgen. Of dit voor de PS3 ook zo is is niet bekend.

# En last but not least, de game zal een vorm van multiplayer kennen. Het zal daarentegen géén MMO worden; de makers zoeken naar een modus die goed bij het singleplayer avontuur past. Co-op, misschien?

;)

zuigt !!

:tu:

Maja we zulle wel zien.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...