shootama Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) # De politie zal ook aanwezig zijn in Liberty CIty, en meer dan ooit te voren. Aangezien de game zich in 2007 afspeelt kunnen we verwachten dat de politie zich anders zal gedragen dan de vorige GTA games.# Er zitten geen vliegtuigen in GTA IV. Rockstar wil de game realistisch houden. Dit betekend dus dat we ook geen jetpacks hoeven te verwachten. Je zal wel weer op motors kunnen rijden. # De voice-actors zullen dit keer minder bestaan uit bekende namen. Rockstar is op zoek naar stemmen die goed bij de characters passen- hetzelfde geldt voor de muziek. Deze moet in het beeld van 2007 blijven passen. Een Jumpstyle zender, anyone? # Na het eerste laadscherm, zal je verder nooit meer een laadscherm zien. Ook niet bij het betreden van een gebouw. # Hoewel de game identiek is op de Xbox 360 en Playstation 3, zal de Xbox versie downloadable content krijgen. Of dit voor de PS3 ook zo is is niet bekend. # En last but not least, de game zal een vorm van multiplayer kennen. Het zal daarentegen géén MMO worden; de makers zoeken naar een modus die goed bij het singleplayer avontuur past. Co-op, misschien? zoiets staat ook op powerweb Bewerkt: 11 april 2007 door shootama Reageren
Sjoeter Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) nah ik vind het wel jammer dat het over is met de vlieg-avontuurtjes ed. hoopelijk wel helicopters! iemand gehoord van torrent? ---> URL VERWIJDERD voor zolang het erop staat (sorry guys i respecteer de regels wel maar ik wil het Zograag delen ) Bewerkt: 11 april 2007 door Joriz Link naar illegaal bestand Reageren
storm75 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 betekent dus ... geen vliegtuigen , geen natuur , maar 1 stad , geen bekende muziek ... en alleen dat het wat realistischer is .. met andere woorden deze game gaat zuigen !!!!! Reageren
Joriz Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 betekent dus ... geen vliegtuigen Heb je die dan nodig? In een grote stad kan je toch eigenlijk nergens landen. Alleen een heli zou handig zijn geen natuur New York heeft een van de grootste parken ter wereld. Namelijk Central Park. Ik neem aan dat we dit park ook zeker terug gaan zien in GTAIV. maar 1 stad Meer is niet altijd beter. het oude Liberty City uit GTA3 en Vice City waren ook maar 1 stad. Hier was ook genoeg te beleven. Het nieuwe Liberty City is zoals je kan lezen en zien een wereld stad netzo als New York in het echt. Dit betekend dat de stad zeker groots zal zijn. geen bekende muziek Voor GTA Vice City was er ook niet echt bekende muziek te horen. Echter was deze muziek wel heel goed. Ze zullen zeker niet een straatmuzikant even laten jengelen maar vooral komen met onbekendere artiesten die misschien nog wel betere muziek maken dan de commerciële troep die je alleen maar op de normale radio hoort. ... en alleen dat het wat realistischer is .. Things will be different. GTAIV zal er zeker dynamischer en levendiger uit zien wat de game veel echter maakt. met andere woorden deze game gaat zuigen !!!!! Deze game gaat zeker zuigen! Maar dan op een positieve manier. Reageren
storm75 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) betekent dus ... geen vliegtuigen Heb je die dan nodig? In een grote stad kan je toch eigenlijk nergens landen. Alleen een heli zou handig zijn geen natuur New York heeft een van de grootste parken ter wereld. Namelijk Central Park. Ik neem aan dat we dit park ook zeker terug gaan zien in GTAIV. maar 1 stad Meer is niet altijd beter. het oude Liberty City uit GTA3 en Vice City waren ook maar 1 stad. Hier was ook genoeg te beleven. Het nieuwe Liberty City is zoals je kan lezen en zien een wereld stad netzo als New York in het echt. Dit betekend dat de stad zeker groots zal zijn. geen bekende muziek Voor GTA Vice City was er ook niet echt bekende muziek te horen. Echter was deze muziek wel heel goed. Ze zullen zeker niet een straatmuzikant even laten jengelen maar vooral komen met onbekendere artiesten die misschien nog wel betere muziek maken dan de commerciële troep die je alleen maar op de normale radio hoort. ... en alleen dat het wat realistischer is .. Things will be different. GTAIV zal er zeker dynamischer en levendiger uit zien wat de game veel echter maakt. met andere woorden deze game gaat zuigen !!!!! Deze game gaat zeker zuigen! Maar dan op een positieve manier. in gta vive city was huist wel bekende muziek !!! tenminste ik ben 31 ik ben van die tijd .. en ik wil graag door de modder heen crossen in de bossen zoals in gta san andreas . ik wil af en toe wat anders zien .. dus niet 1 stad .. ik wil met een vliegtuig snachts over de stad heen toeren en eruit jumpen of andere gekkigheid uithalen . maar dat zit er ook niet meer in jammer genoeg maar goed smaken verschillen maar ik had op meer gehoopt .. even goede vrienden hoor haha Bewerkt: 11 april 2007 door storm75 Reageren
ivrh Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik ben niet echt blij met de nieuwe info die is uitgekomen over GTAIV... Kleinere map, geen vliegtuigen het gaat minder over real estate. Ik weet niet of ik voor dit een xbox360 ga aanschaffen. Reageren
Eros Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Deze GTA gaat zeker niet tegenvallen. Binnenkort komen er screens en info over de features die er gaan inzitten, en dan gaan julie allemaal bezwijken voor GTA IV. Reageren
Mister.X Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Naja R* heeft altijd iets goeds in huis! We moeten maar afwachten tot we meer weten! Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 New Jersey ? Dat is tog een staat ? Dus dan heb je wel wat natuur of wat ? Reageren
Eros Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 New Jersey is een deel van New York dacht ik dat ik gelezen had. Reageren
Jack89 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Eigenlijk ben ik best blij dat er geen vliegtuigen zijn. 1. In new york is dat ook niet 2. Er zullen vast wel helikopters zijn. Verder vind ik het juist goed dat het zo intens is. Het is beter afgewerkt, en is dus leuker om te spelen. Het verhaal lijkt me ook geweldig. Uit de scans kun je opmaken (1 scan waarbij er veel mensen tegelijk op het scherm zijn) dat de mensen echt wel verschillend zijn. Er zijn niet meer veel van dezelfde personen op 1 plek. En: * You will also see a lot more of pedestrian criminals being arrested by the police. Dus dat is ook een grote verbetering. Bij san an werden ze gewoon doodgeschoten door de politie. Bewerkt: 11 april 2007 door Coolboy360 Reageren
wtc Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 New Jersey is een deel van New York dacht ik dat ik gelezen had. Niet echt... New Jersey is een andere staat Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 New Jersey is een deel van New York dacht ik dat ik gelezen had. Niet echt... New Jersey is een andere staat Correct.Maar mijn vermoeden is dat ze met New Jersey een andere stad bedoelen. Dat naast Manhattan ligt en niet tot New York behoort. Ik vind het wel jammer dat het 1 kleiner word dan San Andreas,Geen open gebieden kent zoals we die in SA kennen. Maar daarintegen stelt Rockstar me zeker niet telleur met de beelden die ik heb gezien en dat er maar 1 stad in te vinden zal zijn.. ach.Het kan niet altijd groot,groter,grootst zijn. Reageren
wtc Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Correct.Maar mijn vermoeden is dat ze met New Jersey een andere stad bedoelen. Dat naast Manhattan ligt en niet tot New York behoort. Ik vind het wel jammer dat het 1 kleiner word dan San Andreas,Geen open gebieden kent zoals we die in SA kennen. Maar daarintegen stelt Rockstar me zeker niet telleur met de beelden die ik heb gezien en dat er maar 1 stad in te vinden zal zijn.. ach.Het kan niet altijd groot,groter,grootst zijn. Misschien bedoelen ze ook echt de STAD die niet groter is dan SA... misschien is dat buiten het platte land gerekend... en komt dat er nog bij Reageren
Mister.X Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Correct.Maar mijn vermoeden is dat ze met New Jersey een andere stad bedoelen. Dat naast Manhattan ligt en niet tot New York behoort. Ik vind het wel jammer dat het 1 kleiner word dan San Andreas,Geen open gebieden kent zoals we die in SA kennen. Maar daarintegen stelt Rockstar me zeker niet telleur met de beelden die ik heb gezien en dat er maar 1 stad in te vinden zal zijn.. ach.Het kan niet altijd groot,groter,grootst zijn. Misschien bedoelen ze ook echt de STAD die niet groter is dan SA... misschien is dat buiten het platte land gerekend... en komt dat er nog bij Denk je? ik hoop het maar. Ik zie dat ik niet de enigste ben die teleurgesteld is! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.