Jump to content

Info Game Informer over GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:
Correct.

Maar mijn vermoeden is dat ze met New Jersey een andere stad bedoelen.

Dat naast Manhattan ligt en niet tot New York behoort.

Ik vind het wel jammer dat het 1 kleiner word dan San Andreas,Geen open gebieden kent zoals we die in SA kennen.

Maar daarintegen stelt Rockstar me zeker niet telleur met de beelden die ik heb gezien en dat er maar 1 stad in te vinden zal zijn.. ach.Het kan niet altijd groot,groter,grootst zijn.

Misschien bedoelen ze ook echt de STAD die niet groter is dan SA... misschien is dat buiten het platte land gerekend... en komt dat er nog bij :)

Denk je? ik hoop het maar. Ik zie dat ik niet de enigste ben die teleurgesteld is!

Kheb zowat het gevoel van wel... Dat het echt om een stad gaat geloof ik wel... maar open plekken zijn er sowiso! Denk aan de rivier(en)... New Jersey en Bronx,... ligt los van Manhattan... Om dan met die 3 compartimenen nog iets kleiner te gaan creëren dan SA... Lijkt mij dat vrij moeilijk...

Idd, je bent niet de enige! ;) ik wou/wil de stad ook groter :(

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Shorty_D

8

• Eros

7

• haha

7

• wtc

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Correct.

Ik vind het wel jammer dat het 1 kleiner word dan San Andreas,Geen open gebieden kent zoals we die in SA kennen.

Maar daarintegen stelt Rockstar me zeker niet telleur met de beelden die ik heb gezien en dat er maar 1 stad in te vinden zal zijn.. ach.Het kan niet altijd groot,groter,grootst zijn.

Misschien bedoelen ze ook echt de STAD die niet groter is dan SA... misschien is dat buiten het platte land gerekend... en komt dat er nog bij :)

Jij hebt een positieve instelling :puh::klap: . Maar ik denk dat GTA IV in totaal niet groter zal worden, helaas..

Geplaatst:
Correct.

Jij hebt een positieve instelling :puh::klap: . Maar ik denk dat GTA IV in totaal niet groter zal worden, helaas..

Altijd positief denken! :bier:

>>> Door Dutchy3010: Een positieve instelling is altijd goed, maar daar hoef je niet speciaal een post voor te plaatsen, omdat het niets toevoegd aan het topic. ;)<<<

Geplaatst:
met andere woorden deze game gaat zuigen !!!!!

Deze game gaat zeker zuigen! Maar dan op een positieve manier. ;)

idd op een positieve manier :*D

Elke GTA is tot nu toe goed geweest dus ik weet erl zeker dat dit ook weer de beste game van 2007 gaat worden en dat ik hem iedere dag zal spalen totdat de volgende GTA uitkomt.

Geplaatst:
Correct.

*zucht* Lees ajb een keer goed mensen.

Er staat 1 grote stad en niet meer dan dat.Maar ik kom toch terug op mijn eerste mening.De hel met de open gebieden.Wat ik tot nu toe heb gelezen is zeer goed en dan hoef ik die open gebieden van SA ook niet eens meer.

Laten we niet vergeten dat er een Central Park in kan zitten maar toch.Neem San Andreas bij de hand.Voeg Los Santos,San Fierro en Las Ventuerras bij elkaar en denk de open vlakte weg.

Dan heb je waarschijnlijk nog een groter dan GTA 4 dus.. het is toch nog wel groot.Heel groot.

En zeker voor een stad.

Dus dat ze die open gebieden weglaten intereseert me niet meer zoveel eigenlijk.

You can have songs that fit your mood. I want this music to be hardcore because I am in a hardcore mood. Going out for a date with a girl, so I need something more romantic,
Dit mag misschien de suggestie vestigen dat er dit keer wel weer kan worden gedate.Hopen dat het ditmaal niet een "plicht" word.
Geplaatst:

Er staat 1 grote stad en niet meer dan dat.Maar ik kom toch terug op mijn eerste mening.De hel met de open gebieden.Wat ik tot nu toe heb gelezen is zeer goed en dan hoef ik die open gebieden van SA ook niet eens meer.

Laten we niet vergeten dat er een Central Park in kan zitten maar toch.Neem San Andreas bij de hand.Voeg Los Santos,San Fierro en Las Ventuerras bij elkaar en denk de open vlakte weg.

Dan heb je waarschijnlijk nog een groter dan GTA 4 dus.. het is toch nog wel groot.Heel groot.

En zeker voor een stad.

Dus dat ze die open gebieden weglaten intereseert me niet meer zoveel eigenlijk.

You can have songs that fit your mood. I want this music to be hardcore because I am in a hardcore mood. Going out for a date with a girl, so I need something more romantic,Dit mag misschien de suggestie vestigen dat er dit keer wel weer kan worden gedate.Hopen dat het ditmaal niet een "plicht" word.

1 grote stad kan het al niet zijn... Bruggen betekenen meerdere eilanden... of gebieden... Nu nog eens het feit dat New Jersey erbij komt... Of wat ik net zei... op dat bord waar er stond " ... To Vice City ... $300"

Geplaatst: (bewerkt)

En zeker voor een stad.

You can have songs that fit your mood. I want this music to be hardcore because I am in a hardcore mood. Going out for a date with a girl, so I need something more romantic,Dit mag misschien de suggestie vestigen dat er dit keer wel weer kan worden gedate.Hopen dat het ditmaal niet een "plicht" word.

1 grote stad kan het al niet zijn... Bruggen betekenen meerdere eilanden... of gebieden... Nu nog eens het feit dat New Jersey erbij komt... Of wat ik net zei... op dat bord waar er stond " ... To Vice City ... $300"

1 grote stad. Met andere woorden geen open gebieden!!!

Ja New Jersey zit erbij als 1 stad.Jij ziet die beelden wellicht iets te verkeerd met Vice City advertentie.Want betekent dit dat je gelijk naar Vice City kan vliegen?Nee want men zei dat het alleen in Liberty City plaatsvind (en eromheen als je over NJ begint te lullen;) ) Geen trips naar VC,SA of Londen.Just Liberty City.

like being able to call a woman for a date
En nu weet ik het dus enigsinds zeker. Je kan daten. :puh: Bewerkt: door Shorty_D
Geplaatst:

Ja New Jersey zit erbij als 1 stad.Jij ziet die beelden wellicht iets te verkeerd met Vice City advertentie.Want betekent dit dat je gelijk naar Vice City kan vliegen?Nee want men zei dat het alleen in Liberty City plaatsvind (en eromheen als je over NJ begint te lullen;) ) Geen trips naar VC,SA of Londen.Just Liberty City.

Rockstar games werkt nog Volop aan GTA IV! Denk je echt dat alles nu al kant en klaar is? :puh: Dan kunnen ze het spel nu al uitgeven hoor!

Geplaatst:

Rockstar games werkt nog Volop aan GTA IV! Denk je echt dat alles nu al kant en klaar is? :puh: Dan kunnen ze het spel nu al uitgeven hoor!

Men zegt het toch zelf kerel!Denk je dat ze nu nog een andere stad erin proppen dan?Het is al werk genoeg om er 1 volledig levende stad erin te doen.
Geplaatst:
Men zegt het toch zelf kerel!Denk je dat ze nu nog een andere stad erin proppen dan?Het is al werk genoeg om er 1 volledig levende stad erin te doen.

Men zegt dat inderdaad... En ga jij mij bewijzen dat degenen die de demo getest hebben de stad HELEMAAL gezien hebben? Dat zij dus met zekerheid kunnen zeggen dat er ZEKER maar 1 stad is, dat dat niet meer zal veranderen, en dat het kleiner blijft dan GTA SA? Ik wil best geloven dat dat zo zal zijn... Maar om dat nu al te gaan zeggen vind ik te vroeg! Wacht de info van Rockstar Games af!

Geplaatst:

Men zegt dat inderdaad... En ga jij mij bewijzen dat degenen die de demo getest hebben de stad HELEMAAL gezien hebben? Dat zij dus met zekerheid kunnen zeggen dat er ZEKER maar 1 stad is, dat dat niet meer zal veranderen, en dat het kleiner blijft dan GTA SA? Ik wil best geloven dat dat zo zal zijn... Maar om dat nu al te gaan zeggen vind ik te vroeg! Wacht de info van Rockstar Games af!

er is maar een stad omdat de Vice President of Creator van Gta IV (Dan Houser) dit zelf heeft gezegd.

Geplaatst:

Mijn antwoord?

*zucht*

Geplaatst:

Best leuk om te weten dat ze een voorbeeld geven dat Niko een woning in sluipt, daar iets jat en weer snel weg is. Ze hebben het over een gehele spel wereld, geen laadtijden meer tussen indoor en outdoor. Tevens kunnen we nu verwachten dat we niet binnen een paar gebouwen kunnen komen maar heel erg veel!

Geplaatst:
Best leuk om te weten dat ze een voorbeeld geven dat Niko een woning in sluipt, daar iets jat en weer snel weg is. Ze hebben het over een gehele spel wereld, geen laadtijden meer tussen indoor en outdoor. Tevens kunnen we nu verwachten dat we niet binnen een paar gebouwen kunnen komen maar heel erg veel!

Nou maar hopen dat de indoor gebouwen wat meer variatie hebben dan de voorgaande game.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Bron: planetgrandtheftauto.gamespy.com en Game Informer website's

hier een korte samenvatting van het vragen en antwoordrondje van game informer. afkomstig van de ledenpagina van game informer.

• "There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter. As Dan pointed out, this is just one city and a plane really doesn’t fit into that very well for gameplay. Flying is still very much a large part of the game."
    "I didn’t see Niko climb a ladder, per se, but I did see him ascend a telephone pole to get a bird’s eye view of Liberty City. He didn’t climb up it like a gorilla, however. He simply pulled himself up on the series of rungs on the pole. This feat was actually quite impressive. You could clearly see his weight transfer from side to side as he moved up the pole."
    "Niko seemed to have other things on his mind than talk with pedestrians. The people we passed, however, were very vocal."
    "In terms of scale, it definitely feels more like a realistic city. It feels you are traversing New York City. As you’ve seen in the trailer, there are a number of ways to traverse this massive area."
    "Rockstar is still putting polish on the graphics. The demo I saw was definitely a step up from the trailer…which is kind of ridiculous given how great it looked already."
    "From what I was shown, the only new element was breaking the window of the car to get in. The animation for this was awesome, and something I wish I had seen more than once. The car I saw was newer in make – which was evidenced in both the beautiful crimson sheen and suspension that handled pot holes and variances in the road with ease. Now, I only saw one car, but it really did have that new car look to it. It’ll be interesting to see how Rockstar handles the shocks and struts for other vehicles in the game."
    "If I had to give a comparison, I would say that the new camera angle positioning is more like Midnight Club now. It’s closer, allowing the player to see more of the minute detailing on the car, and also lower, allowing you to see more of the horizon and verticality of the city."
    "I didn’t see one load in the entire demo, and this included visiting two interiors at different points on the map."
    "The graphic for the phone wasn’t finished just yet, so I won’t go into the detail on that, but it seemed that the interface was very simple in design and easy to use. Truth be told, it looked like a real cell phone. We just have to see if it drops as many calls as a real phone."
    "The visuals are tremendous and easily some of the best I have seen. What’s scary about this statement is that Rockstar North is still improving upon the visuals. There’s little question that it will be one of the best looking games come this holiday. As for the draw distance, I didn’t see one building, car, streetlamp, or pedestrian pop up. The framerate was also incredibly smooth and the lighting really couldn’t have been much better."
    "I already talked a lot about the city, so I will answer this question like it is being asked about the length of the game itself. I asked Dan this, and he said it should be comparable to all the other GTA games, but they don’t know exactly how long it is since the game is still in development. In other words, you’ll still be able to vest hundreds of hours. The multiplayer component, which is still a mystery, could greatly expand the time you spend with it too."

>>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met het reeds bestaande topic van "Game Informer".<<<

Thnx Dutchy3010 :tu:

Bewerkt: door Sjoeter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...