jojokojo Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 ... because there is only one city in the game. Beetje jammer dit weer Ja, maar er gaan geruchten rond dat het minstens even groot wordt als SA. Of dit waar is weet ik niet. Oké, maar ik vind het gewoon jammer dat het in één grote betonnen stad moet afspelen...(als dat waar is ofc) dat weet je tog nog niet mischien doen ze wel wat parken erin of zoiets als long island Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 ... because there is only one city in the game. Beetje jammer dit weer Ja, maar er gaan geruchten rond dat het minstens even groot wordt als SA. Of dit waar is weet ik niet. Oké, maar ik vind het gewoon jammer dat het in één grote betonnen stad moet afspelen...(als dat waar is ofc) dat weet je tog nog niet mischien doen ze wel wat parken erin of zoiets als long island ... because there is only one city in the game. Beetje jammer dit weer Ja, maar er gaan geruchten rond dat het minstens even groot wordt als SA. Of dit waar is weet ik niet. Oké, maar ik vind het gewoon jammer dat het in één grote betonnen stad moet afspelen...(als dat waar is ofc) dat weet je tog nog niet mischien doen ze wel wat parken erin of zoiets als long island Omdat het in NYC afspeelt ben ik er wel cker van dat ''Central Park'' er in zal zitten ! Nogal groot Reageren
jojokojo Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 precies die bedoelde ik maar kon niet op de naam komen Reageren
yes r Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 officiale informatie vandaag van game informer nu het volgende ze willen gta iv tog zo realistish maken waarom kan niko dan niet eten het staat op http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk...&cat=catps3 heel realistisch Reageren
karamanci Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 officiale informatie vandaag van game informer nu het volgende ze willen gta iv tog zo realistish maken waarom kan niko dan niet eten het staat op http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk...&cat=catps3 heel realistisch Het is niet leuk als de spel te realistisch wordt... ik heb echt geen zin om min, 3x per dag te eten >>> Door Dutchy3010: Nutteloos plaatje verwijderd...<<< Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 * In de game is het niet meer mogelijk om te sporten en om te eten, kleding kopen en naar de kapper gaan blijft wel een mogelijkheid. Zeer positief.En wat dat eten betreft ben ik ook positief want zeg nou zelf. Dat eten en trainen was behoorlijk irritant. Of niet dan? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 * In de game is het niet meer mogelijk om te sporten en om te eten, kleding kopen en naar de kapper gaan blijft wel een mogelijkheid.Zeer positief.En wat dat eten betreft ben ik ook positief want zeg nou zelf. Dat eten en trainen was behoorlijk irritant. Of niet dan? Dat eten en sporten vond ik juist altijd wel goed. Reageren
CJ_ Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 thank god, vond het al zon domme feature Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Idd, in San Andreas vond ik het behoorlijk iritant dat ik steeds moest gaan eten! ''CJ heeft honger'', ja schijt[/font] mij Maar de informatie die erbij stond wist ik nog niet (ben niet actief in GTAIV forum)! Telefoonpaal Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Voor ieder kleine nieuw feitje een nieuw topic is IMO nutteloos. Daarom voeg ik dit samen met het "Game Informer" topic. Van mij maakt het niet uit of het erin zit of niet. Als het er niet in zit, zal er een andere leuke feature voor in de plaats komen. Daar ben ik van overtuigd. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 * In de game is het niet meer mogelijk om te sporten en om te eten, kleding kopen en naar de kapper gaan blijft wel een mogelijkheid.Zeer positief.En wat dat eten betreft ben ik ook positief want zeg nou zelf. Dat eten en trainen was behoorlijk irritant. Of niet dan? Met trainen had je wel meer het gevoel dat je echt aan het opgroeien bent, eten doe ik in san adreas alleen als me healt laag is. Maar ik zou het helemaal niet erg vinden als al die dingen verdwijnen, trouwens dat je KAN eten verdrijnt denk ik niet, hooguit dat je MOET eten. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 * In de game is het niet meer mogelijk om te sporten en om te eten, kleding kopen en naar de kapper gaan blijft wel een mogelijkheid.Zeer positief.En wat dat eten betreft ben ik ook positief want zeg nou zelf. Dat eten en trainen was behoorlijk irritant. Of niet dan? Met trainen had je wel meer het gevoel dat je echt aan het opgroeien bent, eten doe ik in san adreas alleen als me healt laag is. Maar ik zou het helemaal niet erg vinden als al die dingen verdwijnen, trouwens dat je KAN eten verdrijnt denk ik niet, hooguit dat je MOET eten. ok nogmaals voor jou. In de game is het niet meer mogelijk om te sporten en om te eten Reageren
profile Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 allemaal toffe informatie. Nu weten we nog meer over het spel van het jaar . Ik sta te popelen op volgende informatie. Reageren
gta player Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 allemaal toffe informatie.Nu weten we nog meer over het spel van het jaar . Ik sta te popelen op volgende informatie. een ruit inslaan doet mij denken aan apb. ik wil gta niet gaan vergelijken met apb maar ik denk dat het ruit inslaan op de zelfde manier gaat Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Maar ik snap niet waar al die mensen over zeuren. Het is een kleine map. Het is iets kleiner dan San Andreas, SA zijn DRIE steden bij elkaar met Desert en bossen. Weet je hoe groot die stad dan wordt ? LS is vergelijkbaar met de grootte van Vice City. Voor de rest de info die ik hoor Petje af R* Geen vliegtuigen, maakt mij persoonlijk niks uit. Zolang het maar realistisch blijft en dus geen jetpack, zoals eerder gezegd. Ze zetten volgens mij geen vliegtuigen erin wegens het ongeval in 2001. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.