Jump to content

het instaleren van gta san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

beste mensen ik heb een vraag voor een vriend van mij hij heeft gta san andreas op de PC maar hij vroeg zich af of je de installatie cd kon daownloaden via internet of via iets anders(antwoorden zijn welkom)(die heb je toch wel nodig :bonk: )

Geplaatst:
  bassiebas6 zei:
beste mensen ik heb een vraag voor een vriend van mij hij heeft gta san andreas op de PC maar hij vroeg zich af of je de installatie cd kon daownloaden via internet of via iets anders(antwoorden zijn welkom)(die heb je toch wel nodig :bonk: )

Je kan hem niet via Rockstar Games zelf downloaden of iets dergelijks. (Dat je tegen betaling de CD kan downloaden bijvoorbeeld.) Wil je hem origineel en legaal hebben dan zul je hem toch echt in de winkel moeten kopen. Als je op een andere wijze aan GTA bent gekomen dan is dat illegaal en mag er volgens de regels ook niet meer over gesproken worden.

Geplaatst:

San Andreas bestaat uit slechts één DVD-Rom, dus is er geen aparte installatie-cd. Het downloaden van games is illegaal en dus kunnen we je hier verder niet mee helpen. Je zegt dat je vriend San Andreas al op de pc heeft, dus mijn vraag is: Heeft hij de game origineel in de winkel gekocht? Zo ja, dan moet het installeren geen problemen opleveren en moet de game het gewoon doen. Doet deze het niet, dan kun je altijd nog teruggaan naar de winkel. Zo nee, dan kunnen we je verder dus niet helpen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...