Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb weer een nieuwe sig gemaakt...

Zie hier:

toonamirc0.png

Ik heb hem ook in m'n signature markt gezet ;)

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind de achtergrond en de render mooi gedaan, ook dat schaduw effect is netjes gedaan.

Het enige wat ik misschien kan opmerken is dat donkere gedeelte links van de render, dat vind ik niet zo mooi.

Als je dat ietsje lichter maakt gaat hij al vele beter overkomen. En ik zie ook geen tekst? 8/10

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:
Ik vind de achtergrond en de render mooi gedaan, ook dat schaduw effect is netjes gedaan.

Het enige wat ik misschien kan opmerken is dat donkere gedeelte links van de render, dat vind ik niet zo mooi.

Als je dat ietsje lichter maakt gaat hij al vele beter overkomen. En ik zie ook geen tekst? 8/10

Tnx voor je rate :). Ik heb dat linker gedeelte een beetje donker gemaakt om het een beetje diepte te geven...

Over de text, laat ik dan maar bij deze duidelijk maken dat ik niets heb met text. Ik verberg text het liefst gewoon een beetje want ik vind het niet nodig. Ik doe wel text want er bestaan toch echt van die levenlose rippers, dus ergens in de sig zit wel text... In dit geval zit het op de arm van de render ;).

Geplaatst:

Weer een goede signature, zeker de achtergrond verlichting is goed gedaan en de diepte en zoals altijd doe je weer iets speciaal met je tekst en deze keer in zijn arm zeer goed gedaan.

Ik vind dit een geslaagt signature en daarom een 9/10.

Woetsha.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...