Lance Vance Dance Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Hey mensen, Ik speel weer eens GTA VC, maar nu ik een aantal bedrijven heb krijg ik steeds weer minder geld (vanwege het kopen van nieuwe bedrijven). In het begin dat je de laatste missie van het ''Vercetti Estate'' wordt er uitgelegd dat er een bepaald bedrag per dag verschijnt. Nu ik echter bij al mijn bedrijven langsga om geld op te halen ligt er nooit het totale bedrag (behalve als ik er dagen (speldagen) niet ben geweest). Ik heb wel ongeveer 8 keer het spel gesaved om 2 dagen verder te zijn, maar toen ik naar de Malibu Club ging was er maar iets in de $3000,- in plaats van de beloofde $10.000,- per dag. Dit klopt toch niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Ik heb wel ongeveer 8 keer het spel gesaved om 2 dagen verder te zijn, maar toen ik naar de Malibu Club ging was er maar iets in de $3000,- in plaats van de beloofde $10.000,- per dag. Dit klopt toch niet?Als ik het me goed herinner krijg je bij het uitspelen van een bedrijf de volgende melding; voor het gemak neem ik de Malibu Club even als voorbeeld. The Malibu Club will now generate a revenue op to a maximum of $ 10.000,- each day. Letterlijk betekent dat volgens mij dat er op één dag maximaal $ 10.000,- gegenereerd wordt, maar dat het ook minder kan zijn. Met andere woorden: De ene dag zal er maar $ 3.000,- liggen en een andere dag kun je $ 10.000,- ophalen. Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar dit lijkt me de meest logische verklaring. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 3.000 klopt inderdaad niet, bij de Malibu is de asset 10.000 En over dat saven, ik weet niet of die methode werkt. En heb je goed gekeken of het asset niet 'groeide'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Kan zijn dat je nog niet exact alle missies van Malibu hebt gedaan! Bewerkt: 10 april 2007 door Kellerman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Kan zijn dat je nog niet exact alle missies van Malibu hebt gedaan! Ik heb exact alle missies gedaan van de Malibu club, want anders is er zowieso geen geld te krijgen. Ook kreeg ik te zien: Asset completed, this blablabla will revenue $10.000 each day. Ook mijn andere bedrijven maken niet hun totale bedrag aan per dag, dus het is niet alleen de Malibu Club Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 Je moet wel 24 uur gespeeld hebben. De saveuren worden er niet bij opgeteld. Dus als jij zeg maar om 1 uur voor het laatst geld hebt opgehaald. En je hebt daarna 2 keer gesaved. kan je dus pas om 13 uur weer het volle bedrag halen. Je moet dus van 24 minuten speeltijd uitgaan. En je save uren erbij optellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Dus dat betekent dat mijn keren saven niet voor al die 6 uren verder meetellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2007 Neen . Je zal dus moeten wachten voor je geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.