Jump to content

sweet's girl

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen ik was bezig met de missie sweet's girl maar wat is de bedoeling ik kom dan op een gegevenmoment naar die gasten toe die op sweet ofzo schieten wie kan de missie uitleggen???

plz zo snel mogelijk dan kan ik verder gaan

greetzzz lorenzo gta

>>> Door Bling: Dit is geen savegame aanvraag, en daarom bij deze verplaatst naar 'SA Missie Hulp'.<<<

Geplaatst:

hey mensen ik was bezig met de missie sweet's girl maar wat is de bedoeling ik kom dan op een gegevenmoment naar die gasten toe die op sweet ofzo schieten wie kan de missie uitleggen???

greetzzz lorenzo gta

Die 'gasten' die op Sweet schieten, die moet je neerschieten, het zijn er een stuk of 5 á 6 man. Daarna moet je een 4-deurs voertuig pakken en in de rode marker gaan staan, die daar uiteraad komt. Vervolgens moet je weer terug naar Grove St. rijden, echter heb je wel achtervolgers achter je aan dus je moet wel opschieten.

Geplaatst:

het doel is eigenlijk best simpel, je rijdt zo snel mogelijk naar de plaats waar sweet afgeschoten wordt ( om het zo maar ff te noemen :clown: )

zorg wel dat je genoeg pistol ammo hebt ( of misschien iets beters )

zodra je daar bent knal je iedereen daar dood, een handige tip:

1. Rij ze over

2. ga achter het muurtje aan de overkant crouchen ( bukken )

als ze allemaal dood zijn pak je de Greenwood die er voor staat.

dan stappen sweet en zijn ' girl ' in de auto.

dan moet je terug naar de grove, wel doorrijden want je wordt achtervolgd door nog 2 gang cars.

gewoon snel en beheerst rijden

suc6

M.I.

Geplaatst: (bewerkt)

greetzzz lorenzo gta

Allereerst wil ik je verwijzen naar de site van wiki met een hele uitgebreidde uitleg van alle missies. >>klik hier<< om naar deze missie toe te gaan of gebruik de knop Walkthrough rechtsboven.

Het is de bedoeling dat je de broer van CJ, Sweet, en zijn vriendin ophaalt terwijl hij in een vuurgevecht is verwikkeld met de Seville Boulevard Gang. Als je alle tegenstanders hebt vermoord moet je met Sweet en zijn vriendin terug rijden naar Grove Street om de missie af te sluiten. succes :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
het doel is eigenlijk best simpel, je rijdt zo snel mogelijk naar de plaats waar sweet afgeschoten wordt ( om het zo maar ff te noemen :clown: )

1. Rij ze over

dan moet je terug naar de grove, wel doorrijden want je wordt achtervolgd door nog 2 gang cars.

suc6

M.I.

Dat van dat achtervolgen is niet waar. Als je de missie speeld zal je wanted lvl stijgen (maar er zullen geen politie mensen komen). Zo goed als altijd is je wanted lvl 2 wanneer je in de auto stapt. Nu zullen er wel politiewagens komen. Je word dus achtervolgt door politiewagens en dit zijn er overigens gewoon zoveel dat als je buiten ene missie 2 sterretjes hebt, dus geen 2. Maar gelukkig is er dichtbij een pay en sprai (aangegeven met een groene spuitbus). Rijd dara in en je wanted lvl zal verdwijnen en je auto overigens gerepareerd.

Geplaatst:

1. Rij ze over

suc6

M.I.

Dat van dat achtervolgen is niet waar. Als je de missie speeld zal je wanted lvl stijgen (maar er zullen geen politie mensen komen). Zo goed als altijd is je wanted lvl 2 wanneer je in de auto stapt. Nu zullen er wel politiewagens komen. Je word dus achtervolgt door politiewagens en dit zijn er overigens gewoon zoveel dat als je buiten ene missie 2 sterretjes hebt, dus geen 2. Maar gelukkig is er dichtbij een pay en sprai (aangegeven met een groene spuitbus). Rijd dara in en je wanted lvl zal verdwijnen en je auto overigens gerepareerd.

Nee, wat jij hier zegt is fout!

Als je Sweet en zijn 'girl' op haalt zullen er 2 auto's achter je aan komen, met Seville Boulevard members in, en die zullen je het niet gemakkelijk maken.

Er kunnen natuurlijk politie wagens achter je aan komen omdat je zoveel schiet, maar van de zoveel keren dat ik Sweet's girl al heb gehaald, heb ik nog nooit politie achter me aan gehad!

Geplaatst:

1. Rij ze over

suc6

M.I.

Als je Sweet en zijn 'girl' op haalt zullen er 2 auto's achter je aan komen, met Seville Boulevard members in, en die zullen je het niet gemakkelijk maken.

Er kunnen natuurlijk politie wagens achter je aan komen omdat je zoveel schiet, maar van de zoveel keren dat ik Sweet's girl al heb gehaald, heb ik nog nooit politie achter me aan gehad!

Ik heb altijd al 2 sterretjes gehad en geen gang autos... En als ik naar de pay en spray ga heb ik geen achtervolgers meer...

Geplaatst:

1. Rij ze over

suc6

M.I.

Ik heb altijd al 2 sterretjes gehad en geen gang autos... En als ik naar de pay en spray ga heb ik geen achtervolgers meer...

er komt zeker weten zoiezo 2 gang cars achter je aan met SBF's er in.

dus geen idee waarom jij ze niet hebt :?

Geplaatst:

Volgens mij zit jij met de verkeerde missie in je hoofd... Dit is namelijk wel het geval in de missie Drive-By. Dat is de de Sweet-missie die voor Sweet's girl komt... ;)

EDIT @ hieronder: dat kon ook, dat is de missie Los Sepulcros.

Geplaatst:

Volgens mij zit jij met de verkeerde missie in je hoofd... Dit is namelijk wel het geval in de missie Drive-By. Dat is de de Sweet-missie die voor Sweet's girl komt... ;)

Wacht, die sweets girl is dat waar je hem moet redden van je iegen groene mannekes? Ik zit namelijk in mijn hoofd met een missie waar je een zeker belangerijke ballas moet vermoorden tijdens ene begrafenis

Geplaatst:

Ach ach, wat doe iedereen weer moeilijk :clown: Zorg dat je een sterke auto hebt, en rij zoveel mogelijk mannetjes aan, dit maakt de missie veel makkelijker, Rij door en stap uit de auto als je bij de garage aankomt, waar ook een tag zit. Buk achter het 'muurtje' bij de flat en schiet vanaf daar de rest van de mannetjes neer, Pas alleen wel op, want er zit er ook een óp de flat!

Zodra iedereen dood is zal Sweet je bellen en moet je hem terug naar huis rijden, maar regel eerst even een 4-deur auto. Zodra Sweet en z'n vriendin in de auto zitten zullen er nóg meer vijanden komen, die je in auto's achtervolgen. Sweet zal een drive-by op ze doen, maar dat is eigenlijk niet eens nodig. Trek je gewoon niks van die auto's aan en rij terug naar Grove Street. Mission Passed!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dit is eigenlijk een simpele missie.

Maar het duurt even waneer je alles onder de knie hebt.

Dus eerst moet je naar sweet gaan.

Dan komen die gangs.

Er komen er met een wagen en enkele zittenop het voetpad.

Ik reed met mijn wagen altijd over die gangs die daar op de stoep zaten.

En dat zijn dan dus al een 6tal minder gangs.

Doe het wel snel want ondertussen kunnen de gangs op je wagen schieten.

Het is nadien ook handig om op die wagens met een TEC9 of een minigun te schieten.

Als je dan sweet hebt gevonden moet je zo snel mogelijk terug naar je wagen.

Zet hem daarom dicht bij je (best over de gangs :puh: ).

En dan rijden met die andere gangs.

Als je bijna dood bent en je wagen begint te roken kan je best even langsgaan bij de pay'n'spray.

Die is in Idlewood aan de well shakes pizza company.

En dan moet je nog enkel naar the grove grijden.

mission passed

Geplaatst:

eerst moet je naar de goeie plek gaan de mensen dood schieten de goede auto pakken en naar huis gaan, succes :dans:

>>> Door Bling: Ik ben bang dat je met deze post weinig tot geen nuttige informatie toevoegt aan dit topic, gezien de inhoud van bovenstaande posts.<<<

Geplaatst:

Ik zou via achter heb gebouw komen en dan de mensen dood schieten dan heb je teminste geen last van voertuigen enz dan komt er een moeilijk stukje er komen 2 gang cars achter je aan ik zou dan weer terug gaan via de achterkant van je gebouw dus door de poort ]

TIPS:Neem een sterk wapen

:Heb genoeg leven bij je om deze missie te voltooien

:Ik zou eerst ff oefenen met schieten want je schiet ze niet snel raak

:Zoek een goede dekking want ze komen ook op je af bijvoorbeeld achter een muurtje

:BLijf laag

:Als je het dan niet lukt dan verwijs ik je door naar wikigta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...