rems GTA Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Deze topic heb ik speciaal aangemaakt voor de online ( ps2 ) game Battlefield 2 Modern Combat. Ik merk nog steeds dat er erg veel vragen waren over dit spel. daarom heb ik dit topic aangemaakt om zo jullie probleempjes en zaakjes op te lossen. brand maar los! Bewerkt: 10 april 2007 door rems GTA Reageren
Eros Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Deze topic heb ik speciaal aangemaakt voor de online ( ps2 ) game Battlefield 2 Modern Combat.Ik merk nog steeds dat er erg veel vragen waren over dit spel. daarom heb ik dit topic aangemaakt om zo jullie probleempjes en zaakjes op te lossen. brand maar los! Ik heb ook een heel lange tijd BF:MC gespeeld en ben 3 sterren generaal geloof ik. Dus ik kan ook altijd helpen. Bewerkt: 10 april 2007 door Eros Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.