Melchior Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 In het tweede kwartaal van 2005 komt ie... Hitman 4; Bloodmoney, als vanouds weer een game waarin je de ijkoude genetisch gemanipuleerde huurmoordenaar 47 speelt... Er is in ieder geval 1 grote vernieuwing, De game valt terug op het geld systeem uit deel 1, wat in deel 2 en 3 ontbrak... Nu kun je dus weer wapens kopen, deze mogelijkheden worden echter ook uitgebreidt... Hoe staan jullie tegenover de reeks? Ikzelf bezit alle delen op de PC en ik moet bekennen dat GTA voor mij in het niet valt bij deze reeks. (don't ban me plz! :lol: ). Wat je ook vindt van de reeks, het is zeker een markant en aparte goed uitgewerkte game-reeks, hopelijk (natuurlijk) zal na deze succesen Hitman 4;Bloodmoney wederom een goed uitgewerkte kaskraker worden! Hier een picture van Hitman met een Walther sniperrifle... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Hmm ziet er wel erg goed uit, dus ik zal wel veel kunnen verwachten van Hitman 4. Maar ik denk ook dat het veel van je PC zal vragen. Maar het zal ongetwijfeld een topper worden Reageren
Ducati_Babe Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Is zeker een spel dat hoog op mijn verlanglijstje zal staan. Vond de vorige echt subliem. Vooral dan de vrijheid die je hebt om een missie te volbrengen vond ik schitterend. Reageren
RTS Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Het zijn altijd goede games. Alleen ik hou er niet zo van. Reageren
Sand-Rock Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ik moet zeker ook die laastste Hitmans hebben (lekkere games :lol: ) Reageren
Robienske Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ik heb hitman 2. Ik moet zeggen dat het een prachtig spel is. Heel goed uigewerkt. Waarschijnlijk koop ik deel 4. Reageren
Sand-Rock Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ik had Hitman 1 : cool nu Hitman 2 ( Robienske ) Hitman 3 : al gespeeld Hitman 4 : Zit te kwijlen om hem eindelijk te hebben maar zit al te sparen voor San-Andreas !!! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Ik heb zelf ook Hitman een keer gekrgen bij een video-kaart t zag er heel mooi uit maar te veel puzzelen k werd een beetje moe van je moet er van houden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.